Системи оцінювання якості техніки пілотування у вертикальній площині

Автор(и)

  • Y. V. Hryshchenko Національний авіаційний університет, Київ
  • S. V. Pavlova Національний авіаційний університет, Київ
  • D. M. Pipa Національний авіаційний університет, Київ
  • I. V. Kravets Національний авіаційний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.64.14861

Ключові слова:

Aвтокореляційна функція, амплітуда параметра, людський фактор, приладова швидкість, спектральний аналіз

Анотація

У даній статті розглянуто проблему оцінювання якості техніки пілотування екіпажем Ан-148 з урахуванням людського фактора. Розрахунки показали, що статистичний розподіл кута тангажу не суперечить нормальному розподілу. Це свідчить про хорошу якість техніки пілотування. Для оперативного вирішення цієї проблеми пропонується аналіз автокореляційних функцій і її спектрів. Оцінка якості техніки пілотування методом аналізу автокореляційної функції кута тангажу і її спектра узгоджені з методом оцінки за законами розподілу. Встановлено хороша техніка пілотування пілота Ан-148 під час польоту нормальних умовах. Запропоновано схему системи попередження про відмови (збої) систем відображення значень кута атаки або швидкості і алгоритм дій в таких випадках.

Біографії авторів

Y. V. Hryshchenko, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіоніки, факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій

Кандидат технічних наук. Доцент

orcid.org/0000-0002-1318-9354

S. V. Pavlova, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіоніки, факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій

Доктор технічних наук. Професор

D. M. Pipa, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіоніки, факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій

Магістр

I. V. Kravets, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіоніки, факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій

Магістр

Посилання

Y. V. Hyshchenko, “Autocorrelation functions in determining the signs of the phenomenon of strengthening the dynamic stereotype of a pilot,” Academy Scientific Papers: Issue V, Part 1, State Flight Academy of Ukraine, DLAU, 2000, pp. 226–231. (in Russian)

Y. V. Hryschchenko, "Training pilots for flights in special situations, taking into account the phenomenon of strengthening the dynamic stereotype," Cybernetics and computer engineering, NAS of Ukraine, 2003, vol. 139, pp. 81–85. (in Russian)

Y. V. Hryschchenko, "Analysis of changes in the dynamic stereotype of pilots during flight training on an integrated simulator of an airplane," Cybernetics and computing engineering, NAS of Ukraine, 2004, vol 142, pp. 35–40. (in Russian)

V. D., Gulenko, Y. V. Hryschchenko, and V. M. Gribov, "Modeling and estimation of visual loss of roll angle by flight crews based on modular distributions of flight parameters," Cybernetics and computing engineering, NAS of Ukraine, 2010, vol. 160, pp. 43–56. (in Russian)

M. Zaliskyi, O. Solomentsev, R. Odarchenko, and S. Gnatyuk, "Research of Energy Characteristics of QAM Modulation Techniques for Modern Broadband Radio Systems," Electronics and Information Technology: IEEE International Conference, 23-27 May 2016, Proceedings, Odesa, 2016, pp, 53–58. https://doi.org/10.1109/ICEAIT.2016.7500991

Y. V. Hryschchenko and I. V. Kravets, "Signaling methods about deteriorating quality of aircraft flight," Scientific and Technical Conference "Problems of Development of Global Communications, Navigation, Observation and Organization of Air Traffic CNS/ATM", 21-23 of November, 2018, 66 p.

Y. V. Hryschchenko, I. V. Kravets, "Signaling methods about deteriorating quality of aircraft flight and training of pilots," XIV International Scientific and Technical Conference “Avia-2019”. Section 15 – State and prospects of avionics development, 2019, pp. 15.1–15.5.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АВІАЦІЙНИЙ ТРАНСПОРТ