Покращення інтеграції тривимірних моделей в технології доповненої реальності

Автор(и)

  • O. S. Bezpalko Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.64.14856

Ключові слова:

Доповнена реальність, покращення відображення, зміна параметрів, збереження моделей

Анотація

В роботі проведено дослідження, метою якого було вдосконалення візуалізації тривимірних об'єктів засобами технології доповненої реальності. Дане дослідження пропонує підхід, метою якого було вдосконалення візуалізації тривимірних об'єктів засобами технології доповненої реальності з використанням в якості платформи масово доступних мобільних пристроїв. У ході дослідження проаналізована література з метою з’ясування сучасного стану та доступних технологій. Запропоновані методики включають в себе: застосування сукупності різних джерел освітлення з подальшим розрахунком та візуалізацією освітлення поверхонь об’єкта на етапі підготовки тривимірної моделі, зміну параметрів об’єктів шляхом використання попередньо скомпільованих наборів текстур, підготовка та зберігання моделей, можливість керування тривимірними об’єктами. Запропоновані шляхи покращення відображення тривимірних моделей та вдосконалення структур даних, для їхнього зберігання, дадуть можливість значно зменшити навантаження на програмне та апаратне забезпечення, а також покращить якість відображення моделей.

Біографія автора

O. S. Bezpalko, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

Кафедра технічної кібернетики

Магістр

Посилання

J. Scheibmeir and Y. K. Malaiya, "Quality Model for Testing Augmented Reality Applications," 2019 IEEE 10th Annual Ubiquitous Computing, Electronics & Mobile Communication Conference (UEMCON), New York City, NY, USA, 2019, pp. 0219–0226, doi: 10.1109/UEMCON47517.2019.8992974.

X. Wang, A. Kotranza, J. Quarles, B. Lok and B. D. Allen, "A pipeline for rapidly incorporating real objects into a mixed environment," Fourth IEEE and ACM International Symposium on Mixed and Augmented Reality (ISMAR'05), Vienna, Austria, 2005, pp. 170–173, doi: 10.1109/ISMAR.2005.5.

D. E. Breen, E. Rose and R. T. Whitaker, "Interactive occlusion and collision of real and virtual objects in augmented reality," Technical report ECRC-95–02, 1995.

D. Nincarean, M. B. Alia, N. D. A. Halim and M. H. A. Rahman (2013), "Mobile Augmented Reality: The Potential for Education", Procedia – Social and Behavioral Sciences, vol. 103, pp. 657–664.

Unity – Game Engine [Electronic resource] // Unity [Official site]. URL: http://unity3d.com/ru/ (Review date: 18.05.2020)

##submission.downloads##

Номер

Розділ

КОМП’ЮТЕРНА ІНЖЕНЕРІЯ