Покращення інтеграції тривимірних моделей в технології доповненої реальності
DOI:
https://doi.org/10.18372/1990-5548.64.14856Ключові слова:
Доповнена реальність, покращення відображення, зміна параметрів, збереження моделейАнотація
В роботі проведено дослідження, метою якого було вдосконалення візуалізації тривимірних об'єктів засобами технології доповненої реальності. Дане дослідження пропонує підхід, метою якого було вдосконалення візуалізації тривимірних об'єктів засобами технології доповненої реальності з використанням в якості платформи масово доступних мобільних пристроїв. У ході дослідження проаналізована література з метою з’ясування сучасного стану та доступних технологій. Запропоновані методики включають в себе: застосування сукупності різних джерел освітлення з подальшим розрахунком та візуалізацією освітлення поверхонь об’єкта на етапі підготовки тривимірної моделі, зміну параметрів об’єктів шляхом використання попередньо скомпільованих наборів текстур, підготовка та зберігання моделей, можливість керування тривимірними об’єктами. Запропоновані шляхи покращення відображення тривимірних моделей та вдосконалення структур даних, для їхнього зберігання, дадуть можливість значно зменшити навантаження на програмне та апаратне забезпечення, а також покращить якість відображення моделей.
Посилання
J. Scheibmeir and Y. K. Malaiya, "Quality Model for Testing Augmented Reality Applications," 2019 IEEE 10th Annual Ubiquitous Computing, Electronics & Mobile Communication Conference (UEMCON), New York City, NY, USA, 2019, pp. 0219–0226, doi: 10.1109/UEMCON47517.2019.8992974.
X. Wang, A. Kotranza, J. Quarles, B. Lok and B. D. Allen, "A pipeline for rapidly incorporating real objects into a mixed environment," Fourth IEEE and ACM International Symposium on Mixed and Augmented Reality (ISMAR'05), Vienna, Austria, 2005, pp. 170–173, doi: 10.1109/ISMAR.2005.5.
D. E. Breen, E. Rose and R. T. Whitaker, "Interactive occlusion and collision of real and virtual objects in augmented reality," Technical report ECRC-95–02, 1995.
D. Nincarean, M. B. Alia, N. D. A. Halim and M. H. A. Rahman (2013), "Mobile Augmented Reality: The Potential for Education", Procedia – Social and Behavioral Sciences, vol. 103, pp. 657–664.
Unity – Game Engine [Electronic resource] // Unity [Official site]. URL: http://unity3d.com/ru/ (Review date: 18.05.2020)
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).