Автоматизоване проектування на етапі технічного аналізу зовнішнього вигляду аерокосмічного літака

Автор(и)

  • A. V. Brykalov Національний авіаційний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.63.14532

Ключові слова:

Аерокосмічний літак, математична модель, комп'ютерне проектування, траєкторія рикошету

Анотація

Розглянуто спосіб розв'язання задачі оцінювання технічного вигляду аерокосмічного літака. Наведено узагальнені критерії оцінювання, обмеження і допущення. Описано математичну модель руху аерокосмічного літака за траєкторією рикошету. Представлено результати розрахунку аеродинамічних та траєкторій характеристик аерокосмічного літака із застосуванням запропонованих програм комп’ютерного моделювання. Розрахунок аеродинамічних характеристик виконується за допомогою системи комп'ютерного моделювання ANSYS FLUENT. Для комп'ютерного аеродинамічного моделювання розроблена електронна тривимірна (3D) модель аерокосмічного літака в програмі SolidWorks, що відповідає розміру та конфігурації загального виду малюнка. У середовищі Workbench розроблена обчислювальна сітка області моделювання, яка разом із обчислювальною сіткою поверхні об’єкта моделювання становить 1304186 вузлів та 7325935 елементів.

Біографія автора

A. V. Brykalov, Національний авіаційний університет, Київ

Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій

Кандидат технічних наук

Посилання

A. A. Lebedev and L. S. Chernobrovkin, The dynamics of the flight of unmanned aerial vehicles. Moscow: Mashinostroyeniye, 1973, 616 p. (in Russian)

Yu. N. Lazarev, Managing the trajectories of aerospace vehicles. Samara: Samar. Scientific Center of the RAS, 2007, 274 p. (in Russian)

L. M. Shkadov, R. S. Bukhanova, V. F. Illarionov, and V. P. Bad, The mechanics of the optimal spatial motion of aircraft in the atmosphere. Moscow: Mashinostroyeniye, 1972. (in Russian)

V. A. Yaroshevsky, Entrance into the atmosphere of spacecraft. Moscow: Nauka, 1988. (in Russian)

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АВІАЦІЙНИЙ ТРАНСПОРТ