Алгоритми підвищення безпеки пілотування мікро-БПЛА

Автор(и)

  • N. F. Tupitsin Національний авіаційний університет, Київ
  • M. P. Vasylenko Національний авіаційний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.56.12933

Ключові слова:

Алгоритми пілотування, мікро-БПЛА PD-1900, типові відмови, аварійна посадка, система ручного керування

Анотація

Стаття присвячена розробцы алгоритмів пілотування мікро-БПЛА з підвищеним рівнем безпеки. До уваги взято критичні ситуації, що виникають під час польоту, такі як відмови електричного обладнання наземної станції зв’язку з БПЛА та радіообладнання самого БПЛА. Проведено синтез алгоритму автоматичної посадки. Технічна реалізація алгоритму аварійної посадки здійснювалася на базі мікро-БПЛА PD-1900. Окрім цього, алгоритм підвищення безпеки пілотування мікро-БПЛА розроблено.

Біографії авторів

N. F. Tupitsin, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів

Кандидат технічних наук. Доцент

M. P. Vasylenko, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів

Кандидат технічних наук. Доцент

Посилання

http://zala.aero/zala-421-16e-2/

Heather Baldwin. Human Factors in Unmanned Aircraft Operations/UAV operations pose new MRO challenges//Aviation Week & Space Technology. Sep 08, 2014.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ