Метод діагностування аеродінамічного стану літака у польоті на основі зміни термічних полів

Автор(и)

  • V. M. Kazak Національний авіаційний університет, Київ
  • D. O. Shevchuk Національний авіаційний університет, Київ
  • M. P. Kravchuk Національний авіаційний університет, Київ
  • L. V. Panchuk Державне підприємство «Антонов», Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.54.12308

Ключові слова:

Зовнішні обводи, пошкодження, повітрянний корабель, температурний градієнт, тепловий метод, примежовий шар, діагностування

Анотація

Проведено дослідження в результаті яких розроблено метод аеродинамічного стану літака за тепловими полями. На основі математичного та натурного експериментів, встановлено закономірності формування температурного градієнту у примежовому шарі повітря, що виникає у разі пошкодження зовнішніх обводів. Виявлено параметри, які впливають на поведінку температурного градієнту, а саме: швидкість та кут атаки літака, форма профіля крила, характер пошкодження, місце появи пошкодження відносно контурів зовнішніх обводів.

Біографії авторів

V. M. Kazak, Національний авіаційний університет, Київ

Центр новітніх технологій

Доктор технічних наук. Професор

D. O. Shevchuk, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Доктор технічних наук. Професор

 

 

M. P. Kravchuk, Національний авіаційний університет, Київ

Кандидат технічних наук. Доцент

 

L. V. Panchuk, Державне підприємство «Антонов», Київ

Національний авіаційний університет, Київ

Аспірант. Інженер-дослідник.

Посилання

Ranter, "Airliner Accident Statistics 2006," Aviation Safety Network, 2007.

NTSB, "Aviation Accidents from the past 10 years," 2007.

Halim Alwi B. Eng. Fault tolerant sliding mode control schemes with aerospace applications. Leicester Control and Instrumentation Research Group Department of Engineering University of Leicester.

R. J. Patton, “Fault tolerant control: the 1997 situation,” in Proceedings of the IFAC Symposium - SAFEPROCESS ’97, 1997, pp. 1035–1055.

Y. Zhang and J. Jiang, “Bibliographical review on reconfigurable fault tolerant control systems,” in Proceedings of the IFAC Symposium SAFEPROCESS’03, Washington, 2003, pp. 265–276.

Accident and Serious Incident Reports: Bird Strike: http://www.skybrary.aero/index.php/Accident_and_Serious Incident Reports: BS

D. O. Shevchuk, “Automated identification system baseds on the changing of the temperature field of aircraft elements,” Electronics and control systems, Кyiv: NAU, 2013, no. 4(38), pp. 114–118. (in Ukraine)

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИ ОБРОБЛЕННЯ СИГНАЛІВ