Адаптивне прогнозування руху повітряного судна з елементами вірту- альної реальності

Автор(и)

  • S. S. Tovkach Національний авіаційний університет, Київ
  • A. A. Romanovska Національний авіаційний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.53.12141

Ключові слова:

Графічний процесор, багатопоточність, стан об'єкта, aдаптивна система управління рухом, вейвлет-аналіз, реплікація, паралельні обчислення.

Анотація

Розглянуто адаптивний метод прогнозування стану повітряного судна, який за допомогою управління динамікою об'єкта дозволяє знизити навантаження на розподілену мережу віртуальної реальності (із узгодженням даних), одночасно підвищуючи точність прогнозування стану об'єктів. Підхід до високорівневої протокольної взаємодії дозволив організувати міжпроцесорну комунікаційну мережу на більш високому логічному рівні з меншим навантаженням на мережу, підтримуючи обмін повідомленнями змінної довжини і вбудований механізм керування реплікацією даних на основі принципу «вибору узгодженості». Метод розвивається для досягнення кращого прогнозування повороту об'єкта і корекції траєкторії руху повітряного судна.

Біографії авторів

S. S. Tovkach, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Кандидат технічних наук. Доцент

A. A. Romanovska, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Студентка

Посилання

W. Сai, “An auto-adaptive dead reckoning algrithm for distributed interactive simulation,” Proceedings of the Thirteenth Workshop on Parallel and Distributed Simulation, 1999, pp. 82–89.

T.P. Duncan and D. Gracanin, “Pre-reckoning algo-rithm for distributed virtual environments,” Proceed-ings of the 2003 Winter Simulation Conference. IEEE Press, U.S.A., 2003, pp. 1086–1093.

S. Singhal, M. Zyda, “Networked Virtual Environ-ments: Design and Implementation,” USA, Addison Wesley, 2008.

K. Mieloszyk, B. Wiszniewski, “Component Based Flight Simulation in DIS Systems,” Distributed and Parallel Systems, Springer, Netherlands, vol. 777, 2005, pp. 173–181.

B. Miranda, “A taxonomy for the design and evalua-tion of Networked Virtual Environments: its applica-tion to collaborative design,” International Journal on Interactive Design and Manufacturing, Springer Paris, 2011, pp. 1–66.

Parallel computing CUDA. [Online]. – Available:http://www.nvidia.com.ua/object/cuda-parallel-computing-ru.html.

Andrew Kerr, Gregory Diamos, and Sudhakar Yala-manchili, “A Characterization and Analysis of PTX Kernels,” Georgia Institute of Technology, Atlanta, Georgia, 2013, pp. 1–10.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ