Модель вимірів параметрів стабілізації висіння гелікоптера відносно точкових об'єктів

Автор(и)

  • V. M. Kazak, Національний авіаційний університет
  • D. O. Shevchuk Національний авіаційний університет
  • N. A. Tymoshenko Національний авіаційний університет
  • I. V. Prochorenko Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.49.11249

Ключові слова:

автоматичне керування, гелікоптер, збурення, керування, система, стабілізація, фільтрація

Анотація

Обґрунтовано модель вимірів параметрів стабілізації висіння гелікоптера відносно точкових об’єктів, яка вимагає меншого обсягу обчислень і зберігає високу швидкість і точність стабілізації. Досліджено можливість скорочення векторів стану та вимірювань за рахунок використання розширеного фільтра Калмана та штатних вимірювачів

Біографії авторів

V. M. Kazak,, Національний авіаційний університет

Доктор технічних наук. Професор. Центр новітніх технологій

D. O. Shevchuk, Національний авіаційний університет

Доктор технічних наук. Старший науковий співробітник. Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

N. A. Tymoshenko, Національний авіаційний університет

Кандидат технічних наук. Асистент. Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

I. V. Prochorenko, Національний авіаційний університет

Кандидат технічних наук. Асистент. Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Посилання

V. Beltsov, “Holdin the Sky In the Strong Hands.” All-Russian aerospace journal Herald of Aviation and Cosmonautics, no. 1, pp. 8–10, 2000.

W. Raymond Prouty and H. C. Curtiss, "Helicopter Control Systems: A History," Journal of Guidance, Control, and Dynamics, vol. 26, no. 1, pp. 12–18, 2003.

R. W. Prouty, Helicopter Performance, Stability, and Control. first ed. Krieger Publishing Company, London, United Kingdom, 2002, 746 p.

V. M. Kazak, D. O. Shevchuk, N. A. Tymoshenko, and I. V. Prochorenko, “Method of State Estimation and Identification of the Arial Vehicle under Destabilizing Action of Weather Conditions.” IEEE 4th International Conference “Methods and Systems of Navigation and Motion Control” Conference Proceedings, 18-20 October 2016, Kyiv, Ukraine, pp. 110–116.

T. Soderstrom, P. Stoica, and B. Friedlander, “An indirect prediction error method for system

identification.” Automatica, vol. 27, no. 1, pp. 183–188, 1991.

V. M. Kazak, System recovery methods survivability of aircraft in special situations in flight: monograph. Kyiv, NAU, 2010, 284 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ТА СИСТЕМ