Прецедентний метод визначення розпливчатих меж безпечних областей у разі спільного руху засобів пересування

Автор(и)

  • V. G. Sherstjuk Херсонський національний технічний університет
  • M. V. Zharikova Херсонський національний технічний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.49.11243

Ключові слова:

ансамбль засобів пересування, спільний рух, область безпеки, розмиті кордони, траєкторія активності, просторова конфігурація, прецедент, функція подібності

Анотація

Розглянуто прецедентний метод оцінювання для визначення розпливчатих меж областей безпеки в ситуаціях невизначеності з використанням підходу на основі наближених множин. Описано побудову просторових конфігурацій, запропоновано спосіб визначення просторово-часової функції подібності. Запропонований метод є не чутливим до неточних і неповних спостережень внаслідок використання наближених множин для визначення динамічних доменів безпеки

Біографії авторів

V. G. Sherstjuk, Херсонський національний технічний університет

Доктор технічних наук. Професор. Кафедра інформаційних технологій

M. V. Zharikova, Херсонський національний технічний університет

Кандидат технічних наук. Доцент. Кафедра інформаційних технологій

Посилання

B. Zak, “The problems of collision avoidance at sea in the formulation of complex motion principles,” Int. J. Appl. Math. Comput. Sci., vol. 14, pp. 503–514, April 2004.

E. Goodwin, “A statistical study of ship domain,” J. of Navigation, vol. 28, pp. 328–344, March 1975.

Z. Pietrzykovski and Chomski J., “A Navigator Decision Support System in Planning a Safe Trajectory,” in Proc. of the 4th General Assembly Int. Ass. of Maritime Universities IAMU, Alexandria, 2003, pp. 4–10.

J. Zhao, Z. Wu, and F. Wang, “Comments of ship domains,” J. of Navigation, vol. 46, p. 422, July 1993.

Z. Pietrzykowski and J. Uriasz, “The Ship Domain – A Criterion of Navigational Safety Assessment in an Open Sea Area,” J. of Navigation, vol. 62, pp. 93– 108, January 2009.

Y. Liu, C. Yang, and X. Du, “A CBR-based Approach for Ship Collision Avoidance,” in Proc. of the 21st Int. Conf. IEA/AIS-2008, Wroclaw, Poland, Lecture Notes In Artificial Intelligence, vol. 5027, 2008, pp. 687–697.

R. Ros, R. López De Màntaras, C. Sierra, and J.L. Arcos, “A CBR system for autonomous robot navigation,” in Proc. of the 2005 Conf. on Artificial Intelligence Research and Development, vol. 131, 2005, pp. 299–306.

H. Lee and K. Rhee, “Developing Collision Avoidance System by Using Expert System and Search Algorithm,” Int. Shipbuilding Progress, vol. 48, pp. 197–212, March 2001.

M. Likhachev and R.C. Arkin, “Spatio-Temporal Case-Based Reasoning for Behavioral Selection,” in Proc. of Int. Conf. of Robot Applications (ICRA), 2001, pp. 1627–1634.

V. Sherstjuk, “Scenario-Case Coordinated Control of Heterogeneous Ensembles of Unmanned Aerial Vehicles,” in Proc. of 2015 IEEE 3rd Int. Conf. Actual Problems of Unmanned Aerial Vehicles Developments, October 2015, pp. 275–279.

K.Z. Haigh and J.R. Shewchuk, “Geometric Similarity Metrics for Case-Based Reasoning,” in Working Notes from the AAAI-94 Workshop on Case- Based Reasoning, Seattle, WA, pp. 182–187, 1994.

H. V. Jagadish, B.-Ch. Ooi, K.-L. Tan, C. Yu, and R. Zhang, “iDistance: An Adaptive B+-Tree Based Indexing Method for Nearest Neighbor Search,” ACM Transactions on Database Systems, vol. 30, no. 2, pp. 364–397, June 2005.

H. Yoon and C. Shahabi, “Accurate Discovery of Valid Convoys from Moving Object Trajectories,” IEEE Int. Conf. on Data Mining, ICDMW'09, 2009, pp. 636–643.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ