Робастні властивості l1-оптімального автопілоту бічного руху ПІ-типу

Автор(и)

  • V. N. Azarskov Національний авіаційний університет
  • L. S. Zhiteckii, Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України і МОН України
  • A. Yu. Pilchevsky Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України і МОН України
  • K. Yu. Solovchuk Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України і МОН України

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.49.11239

Ключові слова:

літальний апарат, динаміка бічного руху, цифрова система керування, дискретній час, стійкість, l1-оптімізація, робастність

Анотація

Розглянуто задачу побудови l1-оптімального цифрового автопілоту, необхідного для керування креном деякоголітального апарату за наявності довільних невимірювальних збурень. Автопілот має забезпечувати бажане керування бічним рухом шляхом мінімізації верхньої межі абсолютного значення різниці між заданим й істиннимкутом крену. Це здійснюється двома цифровими l1-оптімальними регуляторами ПІ-типу. Головний результат полягає у встановленні того факту, що автопілот може бути робастним за наявності параметричних і непараметричних невизначеностей

Біографії авторів

V. N. Azarskov, Національний авіаційний університет

Доктор технічних наук. Професор. Завідувач кафедрою. Кафедра систем управління літальних апаратів

L. S. Zhiteckii,, Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України і МОН України

Кандидат технічних наук. Професор. Відділ автоматизованих систем обробки даних

A. Yu. Pilchevsky, Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України і МОН України

Аспірант. Відділ автоматизованих систем обробки даних

K. Yu. Solovchuk, Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України і МОН України

Аспірант.Відділ автоматизованих систем обробки даних

Посилання

B. L. Stevens and F. L. Lewis, Aircraft Control and Simulation, 2nd ed., New York: John Willey & Sons, 2003.

D. E. William, B. Friedland, and A. N. Madiwale, “Modern control theory for design of autopilots for bank-to-turn missiles,” J. Guidance Control, vol. 10, pp. 378–386, 1987.

E. K. Teoh, D. P. Mital, and K. S. Ang, “A BTT CLOS autopilot design,” The EEE Journal, vol. 4, pp. 1–7, 1992.

K. S. Ang, E. K. Teoh, and D. P. Mital, “Adaptive control of a missile autopilot system,” in Proc. 12th IFAC World Congress, vol. 1, pp. 293–296, 1993.

S. M. B. Malaek, H. Izadi, and M. Pakmehr, “Intelligent Autolanding Controller Based on Neural Net works,” in Proc. 1st African Control Conference (AFCON2003), Cape Town, South Africa, vol. 1, pp. 113–119, 2003.

M. R. Khrosravani, “Application of neural network on flight control,” Int. Journal of Machine Learning and Computing, vol. 6, pp. 882–885, 2012.

E. Lavretsky, and K. A. Wise, Robust and Adaptive Control with Aerospace Application. London: Springer-Verlag. 2013.

M. A. Dahleh and J. B. Pearson, “l1-optimal feedback controllers for discrete-time systems,” in Proc. American Control Conference, Seattle, WA, pp. 1964–1968, 1986.

M. Vidyasagar, “Optimal rejection of persistent bounded disturbances,” IEEE Trans. on Autom. Control. vol. 31, pp. 527–534, 1986.

M. H. Khammash, “A new approach to the solution of the l1 control problem: the scaled-Q method,” IEEE Trans. on Autom. Control, vol. 45, pp. 180–187, 2000.

K. V. Melnyk, L. S. Zhiteckii, A. M. Bogatyrov, and A. Yu. Pilchevsky, “Digital control of lateral autopilot system applied to an UAV: optimal control strategy,” in Proc. 2013 2nd IEEE Int. Conf. “Actual Problems of Unmanned Air Vehicles Developments,” Oct., 15-17, Kiev, Ukraine, pp. 189–192, 2013.

J. H. Blakelock, Automatic Control of Aircraft and Missiles, 2nd ed., New York: John Wiley & Sons, Inc., 1991.

J. I. Yuz and G. C. Goodwin, Sampled-Data Models for Linear and Nonlinear System. London: Springer-Verlag. 2014.

J. T. Tou, Digital and Sampled-Data Control Systems, New York: McGraw-Hill Book Company, 1959.

E. I. Jury, Sampled-Data Conrol Systems, New York: John Willey & Sons Inc., 1958.

B. T. Polyak and P. S. Shcherbakov, Robust Stability and Control, Moscow: Nauka, 2002 (in Russian).

B. T. Polyak, Introduction to Optimization, New York: Optimization Software Inc., 1987.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ