H2/H∞-оптимізація інерціальних стабілізованих платформ

Автор(и)

  • O. A. Sushchenko Національний аваційний університет
  • O. V. Shirokii Національний аваційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.47.10269

Ключові слова:

H2/H∞-підхід, параметричний синтез, робастні системи, векторна оптимізація, генетичний алгоритм

Анотація

Статтю присвячено H2/H∞-підходу до проектування інерціальних стабілізованих платформ, що функціонуютьна рухомих об’єктах різних типів, включаючи безпілотні літальні апарати. Представлено формалізовану постановку проблеми векторної оптимізації. Надано алгоритм робастної оптимізації та результати моделюваннясинтезованої системи. Представлено порівняльний аналіз результатів моделювання систем, синтезованих за допомогою методу Нелдера Міда та генетичного алгоритму. Запропонований підхід забезпечує функціонуванняінерціальних стабілізованих платформ в складних умовах реальної експлуатаці

Біографії авторів

O. A. Sushchenko, Національний аваційний університет

Доктор технічних наук. Доцент. Кафедра систем управління літальних апаратів

O. V. Shirokii, Національний аваційний університет

Бакалавр. Кафедра систем управління літальних апаратів

Посилання

J. M. Hilkert, “Inertially stabilized platform technology”. IEEE Control Systems Magazine, vol. 26, no. 1, 2008, pp. 26–46.

M. K. Masten, “Inertially Stabilized Platforms for Optical Systems”, IEEE Control Systems Magazine, vol. 26, no. 1, 2008, pp. 47–64.

I. P. Egupov, Methods of Robust, Neuro-Fuzzy and Adaptive Control. Moscow: MSTU named after N.E. Bauman, 2002 (in Russian).

S. Skogestad, I. Postlethwaite, Multivariable Feedback Control, New York: Jonh Wiley, 1997.

A. A. Tunik, H. Ruy, and H. C. Lee, “Parametric optimization procedure for robust flight control system design”, KSAS International Journal, 2001, vol. 2, no. 2, pp. 95–107.

H. Kwakernaak. “Robust control and H∞-optimization”, Automatica, 1993, vol. 29, no. 2, pp. 255–273.

A. A. Tunik, and O. A. Sushchenko, “Usage of vector parametric optimization for robust stabilization of ground vehicles informationmeasuring devices”, Proceedings of the National Aviation University, 2013, no. 4, pp. 23–32.

O. A. Sushchenko, “Robust parametric optimization of stabilization systems for ground vehicles”, Proceedings of the National Aviation University, 2008, no. 4, pp. 23–29 (in Ukrainian).

D. McLean, Automatic Flight Control Systems, New-York: Prentice Hall, 1990.

V V. A. Besekersky, and E. P. Popov, Theory of Automatic Control Systems. Moscow, Nauka Publ., 2004, 747 p. (in Russian).

A. H. Wright, “Genetic algorithms for real parameter optimization”, Foundations of Genetic Algorithms, 1991, pp. 205–218.

D. E. Goldberg, Genetic Algorithms in Search, Optimization and Machine Learning, Boston: Addison Wesley, 1989.

R. L. Haupt, and S. E. Haupt, Practical Genetic Algorithms, New York: Wiley, 2004.

J. A. Nelder, R. A. Mead, “Simplex method for function minimization”, Computer J., 1964, no. 7, pp. 308–313.

L. A. Gladkov, V. V. Kureychik, and V. M. Kureychik, Genetic algorithms, Moscow: Fizmatlit, 2006. (in Russian)

B. De Schutter, “Minimal state-space realization in linear system theory”, Journal of Computational and Applied Mathematics, 2000, vol. 121, no. 1–2, pp. 331–354.

D. V. Balandin, and M. M. Kogan, “Synthesis of optimal linear-quadratic control laws based on linear matrix inequalities”, Automation and Remote Control, 2007, no. 3, pp. 3–18 (in Russian).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ