ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ І ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ

Authors

  • А.В. Гавриленко Національний авіаційний університет, м.Київ
  • В.О. Морозова Національний авіаційний університет, м.Київ

Abstract

У статті розглядаються основні фактори, які впливають на формування конкурентоспроможності туристичних підприємств і туристичної галузі України в цілому, а також заходи, спрямовані на покращення умов розвитку туризму.

Author Biographies

А.В. Гавриленко, Національний авіаційний університет, м.Київ

к.е.н., доцент,

В.О. Морозова, Національний авіаційний університет, м.Київ

Магістрант,

References

Гаврилюк С.П. Конкурентоспроможність підприємств на ринку туристичних послуг: дис. на здобуття наук. ступеня канд.екон.наук: спец. 08.06.02 / Гаврилюк Світлана Павлівна ; КНТЕУ. – Київ, 2001. – 285 с.- Бібліограф.: с.187-199.

Градінарова О.О. Рефлексивне управління конкурентоспроможність туристичних підприємств: дис. на здобуття наук. Ступеня канд.наук: спец. 08.00.04 / Градінарова Орина Олександрівна ; Донецьк. Нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – 20 с.

Коваленко Ю.О. Формування конкурентоспроможного ринку міжнародних туристичних послуг в Україні: дис. на здобуття ступеня канд.екон.наук: спец. 08.05.01 / Коваленко Юлія Олександрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. – Київ, 2006.- 20с.

Прейгер Д.К. Міжнародний туризм в Україні як форма інтеграційних комунікацій / Д.К.Прейгер, І.А.Малярчук // Стратегічна панорама. – 2005. - №3. – с.37-40

http://tourizm.gov.ua – офіційний сайт Державної служби туризму і курортів

Issue

Section

Статті