ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Abstract
В даній статті проаналізовані методи оцінки конкурентоспроможності підприємства та сформульовані основні положення, які необхідно враховувати при оцінці конкурентоспроможності підприємства.References
Академия рынка: Маркетинг: Пер с франц. А.Дайан, Ф. Букерель, А.Оливье, Р. Урсе и др.; Научн. ред. А.Г. Худокормов. – М.: Экономика, 1993. – 571с.
Ермолов М.О. Почему необходимо оценивать конкурентоспособность фирмы // Как продать ваш товар на внешнем рынке / Под ред. Б.А.Савинова. – М.: Мысль, 1990. – с.228-237.
Еферин В.П., Мотин В.В. Оценка конкурентоспособности при маркетинговых исследованиях. – М.: Домодедово, 1993. – 23с.
Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 304с.
Рыночная экономика: Ученик. В ЗТ / А.Д. Смирнов, В.Ф. Максимова, И.В. Малькова и др.; Под ред. А.Д.Смирнова. – М.: Соминтек, 1992. – Т.2 Часть 1 / Основы бызнеса. – 160с.
Таран В.А. Маркетинг и конкуренция – путь интеграции в мировую экономику. – Н.-Новгород: Волго-Вят. книж. изд-во, 1997. – 178с.
Kastens M. Long-Range Plannung for Your Business. –N.Y. – 1976.- p. 52-53.
Palay N. The Managers Guide to Competitive Marketing Stratagies. – N.Y. – 1989. – p. 81-82.