Мовленнєві тактики в мас-медійному дискурсі

Olena Kaptiurova

Анотація


На матеріалі англійської мови розглянуто мовленнєві тактики, що використовуються в мас-медійному дискурсі. Виявлено, що такі тактики, як установлення контакту, завершення мовленнєвої взаємодії, передача ініціативи або її збереження, є обов’язковими для комунікативної ситуації ток-шоу. Значну увагу приділено мовній особистості інтерв’юера. Для  ілюстрації наведено відповідні приклади.

Ключові слова


інтерв’ю; мас-медійний дискурс; мовленнєва ініціатива; мовленнєва тактика; мовленнєвий хід; ток-шоу

Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ