Горизонтальні польоти літака на максимальну дальність у концептуальних рамках суб’єктивного аналізу

Andriy Goncharenko

Анотація


Розглянуто аспекти оптимального вибору для горизонтальних польотів літака на максимальну дальність на основі багатоальтернативності керування експлуатаційними режимами польотів та за можливості конфліктів суб’єктивно переважних керувань у концептуальних рамках суб’єктивного аналізу (теорії переваг) у застосуванні до процесу прийняття рішень в умовах невизначеності

Ключові слова


варіаційна задача; горизонтальний політ; екстремаль; індивідуальні переваги; керування режимами; максимальна дальність; оптимальний вибір; прийняття рішень; суб’єктивна ентропія

Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ