TESTING AS A KIND OF CONTROL WHEN TEACHING ENGLISH

Authors

  • Т.І. Харламова National Aviation University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.52.2371

Keywords:

assessment system, testing, validity

Abstract

 The article focuses on functions and methods of testing the students’ competence in compliance with English for specific purposes. A guide for assessing learning outcomes at different levels and helping to identify the objects and forms of assessment is provided in the article. The principle advantages of students' knowledge testing are given in the article. The necessity for developing of the language tests variety is formulated.

Author Biography

Т.І. Харламова, National Aviation University

старш. викл.

References

Петращук О.П. Циклічно-спіральна мо-дель тестового контролю у навчанні іноземної мови в середній загальноосвітній школі / О.П. Петращук //Вісник Державного лінгвістичного університету. – К.: Видавничий центр КДЛУ. – 2000. - Вип. 2. – С.140-147.

Аванесов В.С. Композиция тестовых заданий / В.С. Аванесов. – М.: Центр тестирования, 2002. – 240 с.

Лещенко М.П. Теоретико-методологічні засади педагогічної майстерності викладача вищої професійної школи / М.П. Лещенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. пр. У 2 ч. / за ред. Л.Л. Товажнянського, О.Г. Романовського. – Х.: НТУ «ХПІ», 2002. – Ч. 2. – С. 91-98.

Сластенин В.А. Педагогика: учеб. пособие для студ. вузов / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов. - М.: Издательский центр «Академия», 2002. – 576 с.

Указ президента України №347/2002 про Національну доктрину розвитку освіти. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/347/ 2002.

Короткий тестологічний словник-довідник / упоряд. Л.Т. Коваленко. - К.: Грамота, 2008. – 160 с. (Серія «Словник»).

Гуцало Е.У. Педагогічне тестування в системі контролю і оцінки якості навчання студентів (на базі дисциплін психолого-педагогічного циклу педагогічного університету) / Е.У. Гуцало. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – 68 с.

Довгаль О.О. Класифікація тестових завдань для визначення рівня сформованості вмінь іншомовного діалогічного мовлення студентів мовних спеціальностей / О.О. Довгаль // Вісник Державного лінгвістичного університету. – К.: Видавничий центр КДЛУ. – 2000. - Вип. 2. - С. 157-160.

Лозова В.І. Теоретичні основи виховання і навчання: навч. посіб. / В.І. Лозова, Г.В. Троцко. - Х.: Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди, «ОВС», 2002. – 400 с.

Давидян Г.Ю. Модели педагогического тестирования [Електронний ресурс] /Г.Ю. Давидян // Информационные технологии в образовании «ИТО-Ростов 2003»: Третья областная науч.-практ. конф. Ростов-на-Дону, 9-10 окт. 2003 г. / Донской институт информатизации образования. - Режим доступа: htpp://www.doniinfo.aanet.ru/ ito/2003/.

Зайцева Л.В. Модели и методы адаптивного контроля знаний [Електронний ресурс] / Л.В. Зайцева, Н.О. Прокофьева // Образовательные технологии и общество. – 2004. – Т. 7. № 7. - Режим доступа: http://ifets.ieee.org/russian/ deposi-tory/v7_i4/pdf/1.pdf.

Baker F.B. The Basics of Item Response Theory / F.B. Baker. – USA: ERIC Clearinghouse on Assessment and Evaluation, 2001. – 176 p.

Адаптивное тестирование знаний в системе Телетестинг / А.Г. Шмелев, А.И. Бельцер, А.Г. Ларионов, А.Г. Серебряков [Електронний ресурс] // Тез. докл. Всероссийской науч.-практ. конф. «Информационные технологии в образо-вании». – М., 2000. – Режим доступа: http://www.teletesting.ru/de/st109.htm

Кравцов Г.М. Модель контроля знаний в системе дистанционного тестирования WEB-EXAMINER по стандарту IMS / Г.М. Кравцов, Д.Г. Кравцов // Proceedings ITEA-2007 (Second International Conference «New Information Technologies in Education for All: State of the Art and Prospects», Ukraine, IRTC, 21-23 No-vember 2007). – Kiev, 2007. – P. 187-194.

Комп’ютерна система тестування OpenTEST2 / О.С. Шкіль, В.І. Каук, С.В. На-праcник та ін. // Вісник ТІМО. – 2008.– № 2. – С. 35-41.

Белоусова Л.И. Принципы построения автоматизированной системы педагогической диагностики / Л.И. Белоусова, А.Г. Колгатин, Л.С. Колгатина // УСиМ. – 2007. – № 2. – С. 75-81.

Пустобаев В.П. Формализация элементов диагностики знаний учащегося / В.П. Пустобаев, М.Ю. Саяпин // Информатика и образование. – 2005. – № 7. – С. 120-123.

http://www.websoft.ru/

http://www.stel.ru/do/frameabout.htm

http://www.sunrav.ru/srtop/index.shtml

http://opentest.com.ua

htpp://www.pallar.com.ua/the saurus.htm

Гулюкина Н.А. Педагогический тест: этапы и особенности конструирования и использования / Н.А. Гулюкина, С.В. Клишина. – Новосибирск: Изд-во НГТУ, 2006. – 151 с.

Мильруд Р.П. Языковой тест: проблемы педагогических измерений / Р.П. Мильруд, А.В. Матиенко // Иностранные языки в школе. – 2006. – № 5. – С.7–13.

How to Cite

Харламова, Т. (2012). TESTING AS A KIND OF CONTROL WHEN TEACHING ENGLISH. Proceedings of National Aviation University, 52(3), 164–169. https://doi.org/10.18372/2306-1472.52.2371

Issue

Section

PROFESSIONAL EDUCATION