Моделювання процесів управління стратегією міжнародного маркетингу на підприємстві

Marina Korzh, Luidmila Akіmova, Irina Chub

Анотація


Основна мета цієї статті полягає в тому, щоб розробити загальну модель комплексного управління маркетинговою діяльністю з міжнародної точки зору, враховуючи взаємозв'язок його частин один з одним і зовнішнього середовища і циклічний характер процесу, і побудова загальної моделі для оцінки ефективності функціонування міжнародної системи маркетингу. Результати: В сучасних умовах випуск високоякісної продукції є необхідною, але не достатньою умовою для досягнення успішного функціонування на ринку. Для оптимізації вищезгаданої мети необхідно проробити такі питання, як визначення вимог потенційних споживачів, вибір часу, місця й умов здійснення угоди, тобто продавець повинен запропонувати покупцеві в конкретний момент тільки той товар, який щонайкраще задовольнить існуючу потребу останнього. Цим можна пояснити причину, з якої запропонований покупцям високоякісний товар знаходить збут на ринку однієї країни й не знаходить його  в іншій. Обговорення: Представлена ​​в даній статті модель управління маркетингом дозволяє систематизувати всі маркетингові дії і заходи і виконувати їх не випадково, а в комплексі, враховуючи їх залежність і взаємовплив. А також надається можливість, працюючи з сіткою розвитку товару і ринку виявляти нові привабливості діяльності та оцінити їх з точки зору відповідності загальним цілям і ресурсам фірми. Крім того, запропонована методика оцінки ефективності маркетингової системи є універсальною, і вона дозволяє проаналізувати ефективність маркетингового функціонування окремого підприємства незалежно від сфери, враховуючи вплив всіх факторів.

Ключові слова


адвокатування конкуренції; інвестиційний менеджмент; проблеми економічної теорії і політики; середній клас; фінансовий ринок

Посилання


Integration in the Western Hemisphere / Ed. Ed. AN Glinkin. – M.: ILA RAN 2013.

V.Kotilko assessment of crisis situations related to the assumption of the CIS gosu States Parties to the World Trade Organization // National interests priorities and safety. – 2007. – №9. – P.38-43.

Martianov O. Ensuring economic security of Ukraine in the context of its accession to the WTO // Strategy of Ukraine. – 2005. – №1. – P.30-35.

Makogon JV, Smith TV, Khadzhinov IV International Management. Tutorial. – Donetsk: Donetsk National University, 2015. – 248p.

Azarian EM International Marketing. – 3rd bridles. – Kharkov: Stud, 2003-202p.

Bagiev GL Marketing: the pupil for high schools / G.L.Bagiev, VM Tarasevich, H.Ann. – M: JSC "Publishing house" Economy "," 2001. – 718p.

Kanіschenko O.L Marketing support international business // Formation of market relations in Ukraine. – №12 (55). – 2014. – P.40-44.

T. Danko International Marketing: modern stage Development Ukraine and abroad // Marketing. – №5. – 1996. – P.51-56.

Castles O.O Mathematical Methods in Economics: A Textbook. – M .: Business and Services, 2014. – 368 p.

Pilipchuk V.P., Osnach O.F. Kovalenko L.P. Industrial Marketing. Tutorial. – Kiev: Center of educational literature, 2005.-264p.

Ayvozyan S.A., Enikov I.S., Meshalkin A.D. Applied statistics: a study of addictions. – T .: Finance and Statistics, 2011.-450p.

Dopfеr K. The Economic Agent as Rule Maker and Rule User: Homo Sapiens Oeconomicus / K. Dopfеr // J. Evolutionary Economics. – 2004. – Vol. 14, № 2. – P. 177-195.

Levitt T. The Globalization of Markets / T. Levitt // Harvard Business Review. – 1983. – May-June. – P. 92-102.

Kotler P. The New Competition / P. Kotler, L. Fahey, S. Jatusripitak. – N. Y. : Prentice-Hall, 1985. – 786 р.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ