Характеристика елементів комплексу маркетингових комунікацій

Natalia Kovalenko, Yuliia Remyha

Анотація


Мета: Мета та завдання статті полягає в детальній  характеристиці  елементів комплексу маркетингових комунікацій та характеристика основних та синтетичних комунікацій. Методи дослідження: Етапи кампанії і основні переваги, а також недоліки реклами були розкриті за рахунок методів аналізу. Були вивчені методи формування маркетингових комунікацій і основних елементів маркетингових комунікацій. Результати: У даній статті було описано і доведено існування основних елементних факторів в області маркетингових комунікацій і основних інструментів маркетингових комунікацій: реклами, особистого продажу, комплексу по стимулюванню збуту, реклами і зв'язків з громадськістю, прямого маркетингу. Обговорення: Компанії також повинні передавати інформацію клієнтам і ретельно здійснювати підбір такої інформації. Для цього необхідна комплексна система маркетингових комунікацій. Часто маркетингові комунікації пов'язують тільки з поняттям просування продукції, що призводить до помилкового розуміння природи даних речей і, це призводить, в свою чергу, до нераціонального використання потенціалу маркетингових комунікацій в діяльності ринку.


Ключові слова


комунікації; маркетинг; підприємство; реклама; управління маркетинговою діяльністю

Посилання


The Verkhovna Rada of Ukraine (2004), The Law of Ukraine „Pro zakhyst vid nedobrosovisnoi konkurentsii”, available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/main/236/96-%D0%B2%D1%80 (Accessed 20 March 2016). (In Ukrainian)

Golubkova E. N. (2008) Marketingovye kommunikatsii [Marketing communications]. Moscow, Finpress, 304 p. (In Russian)

U. Uells, Dzh. Bernet, S. Moriarti (2005). Reklama: printsipy i praktika/Per. s angl. pod red. S.G.Bozhuk [Advertising: Principles and Practice]. Saint Petersburg, 800 p. (In Russian)

Orlova T. M. (2005) „Pablik rileishnz” i reklama v sisteme marketinga ["Public relations" and advertising in the marketing system]. Marketing v Rossii i za rubezhom, no.3, pp.20-28. (In Russian)

Pavlova V. A., Ryzhkova H. A. (2008) Planuvannia marketynhovykh komunikatsii yak sposib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Planning of marketing communications as a way to enhance the competitiveness of enterprises]. Rehionalni perspektyvy, no.9-10, pp.37-38. (In Ukrainian)

OECD. Strategic Transport Infrastructure Needs to 2030 (2012) OECD Publishing, no. March 21, 248 p.

Andre de Palma, Robin Lindsey, Emile Quinct, Roger Vickerman (2011). A Handbook of Transport Economics. Elgar Original Reference, Edward Elgar Pub, no. December 31, 928 p.

Oswald A. J. (2011). Mascarenhas. Business Transformation Strategies: The Strategic Leader as Innovation Manager (Response Books). Sage Publications Pvt. Ltd, no. February 14, 668 p.

Michael J. Leiblein, Arvids A. Ziedonis. (2011). Technology Strategy and Innovation Management. Strategic Management Series, Edward Elgar Pub., no. June 29, 592 p.

P. Wiefels (2002). What is marketing communication (MarCom)? // Available at: https://www.marsdd.com/mars-library/what-is-marketing-communication-marcom (Accessed 02 March 2016).

Mohr J., Nevin J. (2014). Communication strategies in marketing channels. Journal of Marketing, no. October, pp. 36–51.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ