Основні компоненти дизайну візитних карток

Ю. В. Романенкова

Анотація


Розглянуто актуальну проблему створення професійного дизайну візитних карток, що є невід ’ємною складовою іміджу сучасної ділової людини. Подано класифікацію візитівок за функціональним принципом. Проаналізовано функції кожного з типів. Виділено всі компоненти візитної картки, варіанти її композиційних схем, колористичного вирішення, застосування логотипів та інших елементів дизайну

Посилання


.Gravlit Desig: H bcard.narod.ru|viz_21 .html.

Домашняя типография. - M.: Равновесие Медиа, 2001.

Rothenberger S. Victoria Calling Cards: Creating Beautiful Business and Calling Cards. - New York: Hearst Books, 1992.

По визитке встречают.// КомпьюАрт. -1999. - №9.

У вас есть визитная карточка? // Одна дома. - 2001,-№12.

“Парадигма Рекорде”: http://raphael.ru/FirmStil/vizitka/bloko/htm.

Дрим Вижн Дизайн Студия: http://cards.archangelsk.ru/develop.htm; http://www.dreamvision.ru/pg/visitki.html.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ