Дослідження в’язкісно-температурних характеристик палива з підвишенною точкою початку кипіння (ТПК) та роботоздібністю елементів паливної системи повітряних суден на таких паливах при моделюванні низькотемпературних та гідродинамічних умовах експлуатації

А. И. Козаченко, П. Ф. Максютинский

Анотація


Метою дослідження є виявлення в'язкісно-температурних характеристик палива з підвищеною точкою початку кипіння та роботоздібності насосних агрегатів та паливних фільтрів при моделюванні реальних температурних та гідродинамічних режимів в очікуваних умовах експлуатації паливної системи літака. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлена ефективність гідромеханічної дії вуглеводневого палива в процесі охолодження, яка проявляється у тому, що при перемішуванні палива насосними агрегатами різке зростання в'язкості відбувається при температурах на 6 . . . 8°С нижче ніж при охолодженні палива в статичному стані

Посилання


Отчет о научно-исследовательской работе по теме 382-ГБ93, КМУГА, 1995.

Дубовкин Н.Ф., Маланичеви В.Т., Массур Ю.П. Физико-химические и эксплуатационные свойства реактивных топлив. -M.: Химия, 1985. -218 с.

Аринушкии Л.С., Абрамович Л.П., Полуновский Л.Ю. Авиационные центробежные насосные агрегаты. - М.: Машиностроение, 1967. - 287 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ