Принципи управління безпекою потоків повітряного руху та пропускною здатністю в умовах невизначеності

Wang Bo, Volodymyr Kharchenko, Yuriy Chynchenko

Анотація


Мета: Метою цього дослідження є вивчення загальних принципів управління безпекою та пропускною здатністю в аеронавігаційних системах щодо потоків повітряного руху в умовах невизначеності. У цій роботі запропоновано теоретичні основи спільної оцінки моделі невизначеності і моделі планів польоту. Методи дослідження: Для вивчення особливостей забезпечення безпеки потоків повітряного руху та пропускної здатності в умовах невизначеності було побудовано оригінальні імовірнісні моделі, включаючи Байєсову мережу для планів польотів і модель сектора повітряного руху на основі біноміального розподілу Пуассона. Результати: Було отримано моделі для управління безпекою потоків повітряного руху та пропускної здатності в умовах невизначеності. Розглянуто відповідний підхід для оцінки параметрів безпеки потоків повітряного руху та пропускної здатності в умовах невизначеності і Марковську модель невизначеності для плану польоту. Обговорення: Розроблено Баєсову мережу для плану польотів і модель сектора повітряного руху для управління безпекою потоків повітряного руху та пропускною здатністю в умовах невизначеності.

Ключові слова


аеронавігаційна система; безпека польотів; обслуговування повітряного руху; оцінка безпеки польотів; управління потоками повітряного руху та пропускною здатністю; фактори невизначеності

Посилання


ATFCM Operations Manual. Network manager. Brussels, Eurocontrol. 2015. 196 p.

ATFCM Users Manual. Network operations. Brussels, Eurocontrol. 2015. 122 p.

Caron G.M., Savéant P., Schoenauer M. Multiobjective tactical planning under uncertainty for air traffic flow and capacity management. IEEE Congress on Evolutionary Computation. 2013. P. 1548-1555.

Bertsimas D., Lulli G., Odoni A.R. An Inte-ger Optimization Approach to Large-Scale Air Traffic Flow Management. Operations Research. 2011. Vol. 59, N1. P. 211-227.

Clare G., Richards A. Air Traffic Flow Management Under Uncertainty: Application of Chance Constraints. 2nd International Conference on Application and Theory of Automation in Command and Control Systems (ATACCS’2012). 2012. P. 20–26,

Oussedik S., Delahaye D., Schoenauer M., Air Traffic Management by Stochastic Optimiza-tion. 2nd USA/Europe Air Traffic Management Research and Development Seminar. 1998. P. 1–10.

Flener P., Pearson J., Ågren M., Garcia Avello C., Celiktin M., Dissing S., Air-Traffic Complexity Resolution in Multi-Sector Planning using Constraint Programming. 7th USA/Europe Air Traffic Management Research and Development Seminar, 2007.

Delahaye D., Oussedik S., and Puechmorel S. Airspace Congestion Smoothing by Multi-Objective Genetic Algorithm. 20th Annual ACM Symposium on Applied Computing (SAC 2005). 2005. P. 907–912.

Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu. Integrated safety management system in air traffic services. Proceedings of the National Aviation University. 2014. N1. P. 6-9.

Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu. Estimation of effect of uncertainty factors on safety of air traffic flows in terminal control areas. Proceedings of the National Aviation University. 2015. N4.

Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu. Integrated risk picture methodology for air traffic management in Europe. Proceedings of the National Aviation University. 2013. N1. P. 15-19.

Gilbo E.P., Smith S.B. New Method for Probabilistic Traffic Demand Predictions for En Route Sectors Based on Uncertain Predictions of Individual Flight Events. 9th USA/Europe Air Traffic Management Research and Development Seminar, 2011.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ