Економічний дискурс як засіб маніпуляції

Автор(и)

  • Світлана Рибачок

DOI:

https://doi.org/10.18372/2520-6818.31.7985

Ключові слова:

економічний дискурс, маніпуляція, маніпулятивний вплив

Анотація

У статті проаналізовано засоби маніпуляції суспільною свідомістю на когнітивному, соціальному та дискурсивному рівнях економічного дискурсу.

Біографія автора

Світлана Рибачок

Посилання

Гудина О.А. Манипуляция и ее виды в педагогическом дискурсе. / Гудина О.А.

http://journals.tsu.ru/uploads/import/165/files/14-013.pdf

Доценко Е.Л. Психология манипуляции. Доценко Е.Л. – М., 1997. - С. 165–173.

Дмитрук О.В. Маніпулятивні стратегії в сучасній

англомовній комунікації /Дмитрук О.В. Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 19 с.

Кара-Мурза С. Г. Манипуляция сознанием / Кара-Мурза С. Г. – М.: Алгоритм, 2000. - 466 с.

Штайн К.Э. Манипулятивная стратегия как средство гармонизации общения в рамках рекламного текста / Штайн К.Э // Этика и социология текста: Сб. ст. науч.-метод. семинара «TEXTUS». Вып. № 10. Санкт-Петербург. Ставрополь: Изд-во СГУ, 2004. С. 304–306.

Teun A. van Dijk Discourse and manipulation / Teun A. van Dijk http://www.discourses.org/download/articles/

Опубліковано

2015-05-15

Номер

Розділ

Мовознавство. Перекладознавство