ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ: КОМУНІКАЦІЙНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2520-6818.17.2330Анотація
У статті розглядаються комунікаційні особливості періодичних видань для дітей. Автор класифікує цільові аудиторії дитячих газет й журналів, на прикладі традиційної моделі комунікації аналізує важливість врахування адресата видань, каналів передачі інформації, комунікаційних бар’єрів, наго-лошує на важливості зворотного зв’язку видань із читачами для ефективно-го комунікаційного процесу.Посилання
Великоречина О. Книжковий ринок Великобританії на сучасному етапі: сегмент дитячої літератури // Друкарство. – 2005. – № 5. – С. 57 – 62.
ДСТУ 29.6–2002. Видання для дітей. Поліграфічне виконання: За-гальні технічні вимоги: Вид. офіц. – К., 2002. – 16 с.
Прокопчук О. Сучасна періодика для дітей: яка вона? // http://h.ua/ story/19451/.
Всеукраїнська нарада редакторів друкованих періодичних видань для дітей та юнацтва і керівників видавництв дитячої літератури // http://comin.kmu.gov.ua//document/56282/.
Статистичні дані Державної наукової установи України “Книж-кова палата імені Івана Федорова” // http://comin.kmu.gov.ua/ control/uk/publish/article.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Літетратурознавство. Фольклористика