АНЕКДОТ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ТЕКСТ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ВИВЧЕННЯ УМІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2520-6818.40.14255Ключові слова:
українська мова як іноземна, початковий етап, анекдот, навчальний текст, лінгводидактикаАнотація
У статті обґрунтовується методична доцільність використання анекдотичних текстів у практиці викладання УМІ початківцям. Автор аналізує типологію анекдотів з позиції методики навчання української мови як іноземної; визначає завдання залучення анекдотичних текстів на початковому рівні вивчення української мови інокомунікантами; окреслює прийоми та способи використання анекдотів як лінгводидактичної одиниці на заняттях УМІ.
Посилання
Винокурова М.А., Миролюбова К.В. (2017) Юмористический текст на уроках РКИ как средство совершенствования коммуникативной компетенции. Педагогическое образование на Алтае, 1, 136-140. Взято з http://ournals.altspu.ru/pedagogical-education/article/view/1081
Гачечиладзе А.Д., Пассек К.Ф. (Сост.) (1964) Английский юмор [Текст] = English Humour. Пособие по развитию устной речи. Москва: Международные отношения.
Дворянчикова С., Салахатдінова Е. (2017) Потенціал гумористичних текстів для формування соціокультурної компетентності студентів-іноземців немовних вишів. Наука і освіта, 5, 139-146. Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_5_26
Ильина Л.В., Завьялова В.М. (Сост.) (2001) Пестрая смесь: шутки, анекдоты, короткие веселые рассказы = Buntes Allerlei : Witze, Anekdoten, kurze lustige Geschichten : Учеб. пособие по нем. яз. Москва: ЧеРо.
Кімакович І. (2017) Еволюція терміна «анекдот» та переосмислення рамок жанру, означеного цим терміном. Взято з http://proridne. org/
Ірина Кімакович Фольклорний анекдот як жанр/Еволюція. html
Левина Г.М., Васильева Т.В. (1996) Русская грамматика в анекдотах: (тренажёр для начинающих): шутки и анекдоты, диалоги и монологи, задачи и загадки, викторины и вопросы. СПб.: Златоуст.
Миллер Л.В., Политова Л.В., Рыбакова И.Я. (2006) Жили-были… 28 уроков русского языка для начинающих: учебник. СПб.: Златоуст.
Судук І.І. (2015) Особливості вивчення діалогічного мовлення на заняттях з української мови як іноземної. Одеський лінгвістичний вісник: науково-практичний журнал, 32-41. Взято з http:// oljournal.in.ua › odesa5
Тёрёчик, Л.Б. (2011) К вопросу об использовании малых форм (анекдотов) в преподавании русского языка как иностранного (начальный этап обучения). Вестник ТвГУ. Серия: Педагогика и психология, 3, 225-234. Взято з http:// eprints.tversu.ru
Хавронина С.А., Харламова Л.А. (2007) Русский язык: лексико-грамматический курс для начинающих. Москва: Рус. яз. – Медиа.
Швець Г.Д. (2008) Розвиток навичок діалогічного мовлення при вивченні української мови в іншомовній аудиторії. Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 3, 300–311. Взято з http:// old.philology.lnu.edu.ua › vyp_03_2008
Швець Г.Д. (2016) Мовленнєвий жанр жарту в лінгводидактичному аспекті. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. 28, 144-153. Взято з http://
irbis-nbuv.gov.ua › cgi-bin › opac › search
Шевченко М.В. (2016) Национальная специфика анекдота: условия успешности восприятия в иноязычной аудитории. Международная научная конференция «Традиции и новаторство в филологических исследованиях» (Бельцы, 27 октября 2015). II, 5-8. Взято з http:// dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3244