СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕКСТІВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Наталія РОТОН

Анотація


Стаття присвячена дослідженню особливостей текстів ЗМІ, мови ЗМІ та визначенню основних структурно-функціональних особливостей текстів ЗМІ, а саме:інформаційної, впливової, інтерпретаційної функцій. Особлива увага приділяється експліцитній та імпліцитній оцінкам, структурі, мовним засобам вираження: лексичним, граматико-категоріальним і виразно-стилістичним. Розглянуто основні категорії новин такі як Короткий Зміст та Основний Зміст, семантика та прагматика заголовків та лідів зокрема.


Ключові слова


тексти ЗМІ; мова ЗМІ; структурно-функціональні особливості; композиційно-структурні особливості; категорії новин

Посилання


Вольф Е. М. Функциональная семантика оценки. / Е. М. Вольф. – М.: Эдиториал УРСС, 2002. – Изд. 2-е, доп. – 280 с.

Добросклонская Т. Г. Медиалингвистика: системный подход к изучению языка СМИ (Современная английская медиаречь) / Татьяна Георгиевна Добросклонская. – М.: Флинта: Наука, 2008. – 264 с.

Солганик Г. Я.О языке и стиле газеты // Язык СМИ как объект междисциплинарного исследования /Под ред. Володиной М. Н. – М.: Изд-во МГУ, 2003. – С.261-268.

Bell A. TheLanguageofNewsMedia / Allan Bell. – Oxford : Blackwell, 1991. – 277 p.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована