Designing a holistic process of independent work of students as part of professional competence of future specialists

Authors

  • Е.В. Лузік
  • Н.В. Ладогубець

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.2.2115

Abstract

 This article is dedicated to the scientific and theoretical search of new models and technologies of projecting the entire process of students’ self study as a component of future specialists’ professional qualifications

Author Biographies

Е.В. Лузік

д-р пед. наук, професор

Н.В. Ладогубець

канд. пед. наук, доцент

References

Лузік Е. В. Синергетична модель проектування особистісно-орієнтованих дидактичних техно-логій. / Вища освіта України. – № 2. Додаток 1. – 2009 р. – Тематичний випуск “Наука і вища ос-віта в Україні: міра взаємодії”. – К. : С. 128 – 135.

Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение : [учеб. пособ.] / Виталий Андреевич Ко-заков. – К.: Вища шк., 1990. – 248 с.

Самостійна пізнавальна діяльність студентів: метод рекомендації / [укл. М. М. Солдатенко, В. М. Воловік, І. С. Дмитрик та ін.]. – К. : ІСДО, 1993. – 52 с.

Орлов В. И. Активность и самостоятельность учащихся в обучении / В. И. Орлов // Среднее специальное образование. – 2004. – № 11. – С. 43–47.

Published

2012-09-05

Issue

Section

Статті