OCCUPATIONAL TRAINING OF THE STUDENTS OBTAINING MASTER’S DEGREE IN THE INSTRUCTIONAL FIELD IN UKRAINE: CHALLENGES, PROBLEMS, FINDINGS

Authors

  • В. І. Бобрицька доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12457

Keywords:

educational policy, educational and occupational curriculum, Master in the instructional field, occupational training

Abstract

The article analysis conceptual along with organizational and scientific approaches applied to occupational training of students obtaining the Master’s degree in the instructional field at the tertiary educational establishments of Ukraine with regard to the context of the latest requirements of the state, society and instructional community; it consolidates the best practices of training of instructional experts at the National Pedagogic University named after M. P. Drahomanov; it addresses the insights into the content of educational and professional curriculum of Master’s Degree programme intended to the instructional field for the specialty referred to as 011 «Instructional/Pedagogic sciences», specialism «Educational Policy».

References

Бобрицька В. І. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх викладачів вищої школи / В. Бобрицька // Проблеми освіти. – 2011. – № 66. – Ч. І. – С. 39 – 44.

Бобрицька В.І. Компетентнісний підхід у проектуванні науково-дослідницької роботи студентів магістратури / В. Бобрицька // Вища освіта України. – 2012. – № 3 (додаток 1). – Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи : методологія, теорія, технології». – Т. 2І. – С. 46 – 54.

Бобрицька В. І. Організаційно-педагогічні умови формування самоосвітньої компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури / В. Бобрицька // Педагогічний процес : теорія і практика. – 2010. – № 3 – С. 48 – 52.

Бобрицька В.І. Програма навчальної дисципліни «Освітня політика» як об’єкт системного педагогічного проектування / В.І. Бобрицька // Педагогічна освіта : теорія і практика. Педагогіка. Психологія. – 2012. – № 17 (1) – С. 35 – 40.

Бобрицька В. І. Професійна підготовка майбутнього вчителя в реаліях процесу реформування вищої освіти / В. І. Бобрицька // Наук. записки: НПУ ім. М.П. Драгоманова. – 2005. – № 59. – С. 14 –24.

Закон України «Про вищу освіту» // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2014. – № 37-38. ст. 2004. – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page2

Бобрицька В.І. Сучасні освітні реформи: виклики та перспективи / В. І. Бобрицька // Матер. Міжнародн. наук.-практ конф. «Проблеми фахової підготовки вчителя початкової школи в контексті становлення нової української школи», 2 грудня 2016 року, НПУ імені М. П. Драгоманова, м. Київ. – К.: НПУ імені Драгоманова, 2017. – С. 21-25.

Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти Постанова Кабінету міністрів України від 219 квітні 2015 р. № 266. – Режим доступу:

http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/266-2015-%D0%BF/paran11#n11

Програма навчального курсу «Педагогіка вищої школи» (для магістрів) / Укл. : Бобрицька В. І. – К.: Вид-во Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка, 2007. – 32 с.

Хрестоматія з педагогіки вищої школи : навч.-метод. посібн. [для студентів ОКР магістр вищих навчальних закладів] / Уклад. : В. І. Бобрицька, Є. С. Спіцин. – Полтава, Скайтек, 2013. – 292 с.

Published

2017-01-01

Issue

Section

Статті