BASIS OF FORMATION OF PROFESSIONAL COMMUNICATIVE COMPETENCE IN FUTURE TRANSLATION AVIATION INDUSTRY
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.8.12318Keywords:
training conditions, professional communicative competence, professional orientation, activity in the area of aviationAbstract
The article specifies training conditions required for professional communicative competence of future translators in the area of aviation. The goal of training is determined and characterized as a condition which is most effective while training future translators as competent professionals and communicative individuals ready to work in the area of aviationReferences
Академічний тлумачний словник української мови [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://sum.in.ua/s/umova
Андреев А. Знания или компетентность? / А. Андреев // Высшее образование в России. – 2005. – № 2. – С. 3–11.
Бабанский Ю. К. Педагогика. Ее предмет, основные категории и методологические основы // Педагогика : Учебное пособие для студентов пединститутов / Под ред. Ю. К. Бабанского. – М. : Педагогика, 1988. – 479 с.
Бражнич О. Г. Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Г. Бражнич. – Кривий Ріг, 2001. – 238 с.
Гулай О. І. Методичні основи формування фундаментальної складової професійної компетентності фахівців будівельного профілю : монографія /за наук. ред. д-ра пед. наук, проф.
Л. М. Романишиної. – Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2013. – 296 с.
Гуревич Р. С. Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах : [Монографія] / Р. С. Гуревич; наук. ред. С. У. Гончаренко. – К. : Вища школа, 1998. – 229 с.
Дубінчук О. С. Дидактичні основи профілювання природничо-наукової підготовки учнів зі змісту математичної освіти в професійно-технічних училищах // Педагогіка : наук. метод. зб. – К., 1993.
Зубко А. М. Організаційно-педагогічні умови удосконалення навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів : дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / А.М. Зубко ; Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти АПН України. – К., 2002. – 240 с.
Кашканова Г. Г. Ігрові форми навчання загальнотехнічним дисциплінам як засіб формування професійної спрямованості студентів : монографія / Г. Г. Кашканова, А. А. Кашканов. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 124 с.
Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання : навч. посіб. / А. М. Алексюк, А. А. Аюрзанайн, П. І. Підкасистий [та ін.]. – К. : ІСДО, 1993. – 336 с.
Педагогічна майстерність / За ред. І. А. Зязюна. – К. : Вища школа, 1997. – 349 с.
Педагогика. Учебное пособие для студентов педагогических вузов и педагогических колледжей / Под ред. П. И. Пидкасистого. – М. : Педагогическое общество России, 1998. – 640 с.
Плужник И. Л. Формирование межкультурной коммуникативной компетенции студентов гуманитарного профиля в процессе профессиональной подготовки : автореф. дисс. на соиск. науч. степени д-ра пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / И. Л. Плужник. – Тюмень, 2003. – 29 с.
Сергієнко Л. Г. Реалізація професійної спрямованості навчання фізики студентів гірничих спеціальностей технічних вузів : автореф. дис. На здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л. Г. Сергієнко. – К., 1997. – 22 с.
Шевченко Л. М. Професійна спрямованість: методологічний аспект //Наук. Вісн. – К., 2005. – Вип. 88. – С. 204–215.
Щербакова Д. К. Розвиток професійної спрямованості студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Д. К. Щербакова. – // Режим доступу
Ягупов В. В. Педагогіка : Навч. посібник / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. – 560 c
Якунин В. А. Обучение как процесс управления : Психологические аспекты / В. А. Якунин. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1988. – 375 с.