GUIDELINES ON IMPROVEMENT TRAINING OF FUTURE PHILOLOGISTS IN ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE AT UNIVERSITIES IN UKRAINE

Authors

  • А. А. Заслужена викладач кафедри іноземних мов та прикладної лінгвістики Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.7.10226

Keywords:

philologist, English language and literature, higher education, competence approach, standards of higher education

Abstract

The article is devoted to the problem of improvement philologists’ training in English language and literature at the universities of Ukraine. On the basis of the results of study Swiss legislative base in implementation language policy in the country, analysis of curriculum for philologists’ training in Swiss Universities and features of teaching process organization in these universities guidelines are based on improvement process of training philologists in English language and literature in the system of higher education in Ukraine

References

Підходи до розроблення галузевих рамок кваліфікацій в Європейському просторі вищої освіти [Електронний ресурс] / Таланова Ж. В. – Режим доступу: http://212.111.196.8:8081/dlc/ 24_25102013/talanova.pdf – Заголовок з екрану.

Бобрицька В. І. Європейські виміри державної кадрової політики України у підготовці працівників для системи освіти / В. І. Бобрицька // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – Вип. 1(6). – К. : НАУ, 2015. – С. 30–35.

Teachers’ Perceptions of the Implementation of a Multilingual Approach to Language Teaching [Електронний ресурс] / Susanna Rosmarie Schwab-Berger, 2015 – Режим доступу: http://scholarworks.waldenu.edu/cgi/viewcontent.cgi? article=1762&context=dissertations – Заголовок з екрану.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання [Електронний ресурс] / С. Ю. Ніколаєва – Режим доступу: kievskiy-ruo.edu.kh.ua/Files/downloads/ zagalnoyevrop_rekom.doc

Професійна підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у ВНЗ України та Великобританії : порівняльний аналіз узагальненого досвіду [Електронний ресурс] / Катревич Л. В., Режим доступу: https://pbn.nauka.gov.pl/getFile/7359 – Заголовок з екрану.

Закон України «Про вищу освіту» за станом на 2015 р. [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Заслужена А. А. Особливості підготовки філолога у педагогічних ВНЗ України на основі навчального плану Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського з точки зору компетентнісного підходу/International scientific-practical congress of teachers and psychologists «The generation of scientific ideas», the 27th of November, 2014, Geneva (Switzerland). – C. 133–138.

Особенности подготовки магистра английского языка и литературы в классических университетах Украины// Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 38 / Редкол.:

І. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014. – С. 259–263.

Коваль В. О. Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів у вищих педагогічних навчальних закладах : монографія / В. О. Коваль. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2013. – С. 137–144.

Coordination of language teaching in Switzerland [Електронний ресурс] / Sandra Hutterli (Editor), Bern 2012. Режим доступу: http://edudoc.ch/record/106283/files/Stub34E_e.pdf – Заголовок з екрану.

University of Geneva. English department [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.unige.ch/lettres/angle/en/.

Master programmes at University of Basel [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.studyinginswitzerland.ch/master-programs-list?universityId=2

English Department, in co-operation with the Department of Multilingualism and the University of Fribourg Language Centre [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://www.unifr.ch/pluriling/ assets/files/efl/ studiengangbas1englishsep08.pdf

Issue

Section

Статті