COMPETENCE APPROACH IN PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL TRAINING OF FUTURE LAWYERS

Authors

  • О. М. Котикова доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальних технологій Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.6.10203

Keywords:

competence approach in education, psychological and pedagogical training of future lawyers, the components of psychological and pedagogical competence of future lawyers

Abstract

The article is devoted to the problems of formation psychological and pedagogical competence of future lawyers. The article describes components of psychological and pedagogical competence of future lawyers and its content in different periods of their psychological and pedagogical training. The author analyzes the possibility of applying the competency approach in psychological and pedagogical training of future lawyers, justifies components of their psychological and pedagogical competence in different periods of their psychological and pedagogical training. The findings allow determine the parameters of such competence and application of competence approach in psychological and pedagogical training of future lawyers

References

Котикова О. М. Соціальний інтелект як показник комунікативної компетентності майбутніх юристів / О. М. Котикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – К., 2009. – Вип. 10 (20). – С. 67–72.

Котикова О. М. Компоненти комунікативної компетентності майбутніх юристів / О. М. Котикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – К., 2010. – Вип. 11 (21). – С. 140–144

Котикова О. М. Критерії та рівні психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів / О. М. Котикова // Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статей. Сер.: Педагогіка і психологія. - Ялта : РВВ КГУ, 2011. – Вип. 29. – ч.2. – С. 62–69.

Котикова О. М. Результати формування ключової психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів / О. М. Котикова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського : зб. наук. праць. Сер. Педагогіка і психологія. – 2011. – Вип. 33. – С. 263–268.

Котикова О.М. Результати формування професійної психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. праць. – К., 2011 – Вип. 14 (24). – С. 224–229.

Луговий В. І. Система модернізації педагогічної і науково-педагогічної освіти – необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. І. Луговий // Вища освіта України. – 2009. – №1. – С. 20 – 26.

Маркова А. К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя / А. К. Маркова // Советская педагогика. – 1990. – №8. – С. 26–29.

Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М.: 1996. – 308 с.

Овчарук О. В. Розвиток компетентнісного підходу: стратегічні орієнтири міжнародної спільноти / О. В. Овчарук // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с. (Бібліотека з освітньої політики).

Пометун О. І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн / О.І.Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / під заг. ред. О.В.Овчарук. – К. : «К.І.С.», 2004. – 112 с. ( Бібліотека з освітньої політики).

Бібік Н. М. Компетентність у навчанні / Н. М. Бібік. // Енциклопедія освіти /Акад. пед. наук України ; голов. ред. В.Г.Кремень. – Юрінком Інтер, 2008. – С. 408–409.

Issue

Section

Статті