APPLICATION OF MULTITUDE THEORY ELEMENTS IN EDUCATIONAL PROJECTS

Authors

  • Т. М. Кадильникова доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри управління проектами НМетАУ м. Дніпропетровськ
  • Є. Д. Лазарєва аспірант кафедри управління проектами НМетАУ м. Дніпропетровськ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.6.10201

Keywords:

educational project, the index of competence, functional quality of education, project triangle, learning efficiency, factor space, hierarchical model

Abstract

The article analyzes the results of the research of a system of dynamic factors, that determine product quality of an educational project in university. On the basis of theoretical researches the model of evaluation of product quality of an educational project stressing the place allocated to innovative technologies was developed and described. Based on mathematical processing of experimental results statistical forecasting methods were proved. Adequate models for determining the main components of the index competencies of users of educational projects, that make it possible to create a fundamental approach to the estimation of quality of the product within the fixed rate of resource support for its further selection to the educational program, were obtained

References

Придатко О. В, Ренкас А.Г. Управління якістю освітніх проектів в системі цивільного захисту.

Креативные технологии управления проектами и программами: Монография / Бушуев С.Д., Бушуева Н.С., Бабаев И. А. – К.: «Саммит-Книга», 2010. – 768 с.

Малі друкарські системи: прогнозування, аналіз, синтез: Монографія / Рак Ю.П. – К.: «Наукова думка», 1999. -256с.

Чуян Р. К. Методы математического моделирования летательных аппаратов. – М.: Машиностроение, 1988.-288с.

Михалёв А. И., Алпатов А.П., Баклан И.В. Структурный синтез систем управления проектами:учебное пособие, 2013, -144 стр.

Issue

Section

Статті