БАЗОВІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ БАНКУ

Автор(и)

  • В.С. БІЛОШАПКА Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
  • А.В. КОРЧАН Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Ключові слова:

якість банківської послуги, якість обслуговування, банки-конкуренти, ефективні бізнес – комунікації,

Анотація

Статтю присвячено виявленню факторів, що впливають на процес розробки стандартів якості обслуговування клієнтів банку. У дослідженні автором було виявлено ключові завдання банку по управлінню якістю банківських послуг, особливості цілей розробки програми контролю якості банківських послуг і напрямки перспективної роботи банку по впровадженню стандартів якості банківського обслуговування.

Біографії авторів

В.С. БІЛОШАПКА, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

д.е.н., доцент кафедри банківської справи

А.В. КОРЧАН, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

аспірант кафедри банківської справи

Посилання

Чуев, И.Н., Чечевицына, Л.Н. Экономика предприятия [Текст]/ И.Н Чуев, Л.Н. Чечевицына. - М.: Дашков и К., 2008. - 416с.

Лакосник Е. Управление взаимоотношениями с клиентами в отделениях // Банк. практика за рубежом. – 2004. – № 3 (63). – С. 22–23.

Крейндлин Б.Л. Активные продажи: стратегия захвата и удержания клиентов // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2003. – № 4 (46). – С. 52–59.

Банковское дело [Текст]/ под ред. О.И. Лаврушина. – 4-е изд., перераб. и доп. - М.: Финансы и статистика, 2010. – 678 с.

Тютюнник, А.В., Турбанов, А.В. Банковское дело [Текст]/ А.В. Тютюнник, А.В. Турбанов. – 2-е изд. - М.: Финансы и статистика, 2010. – 608 с.

Амблер Т. Практический маркетинг // Пер. с англ. под общей ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб: Издательство ―Питер‖, 2009. – 400 с.

Дихтль Е., Хершгейн Х. Практический маркетинг. – М.: Высшая школа: ИНФРА-М, 2006. – 255 с.

Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. СПб.: Наука, 2006. – 589 с.

Шаркав Ф.И., Реклама в коммуникационном процессе. Учебник. 3-е узд, Издательство: Дашков и К, 2011г. – с. 348.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-07

Номер

Розділ

Статті