ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОГРАМИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ

Автор(и)

  • М.В. КОРЖ Національний авіаційний університет
  • О.М. КЛІОНСЬКИЙ Інституту економіки та менеджменту НАУ

Ключові слова:

міжфірмова діяльність, авіакомпанії, маркетинг, маркетингова програма,

Анотація

У статті проведено аналіз економічного стану розвитку сфери надання послуг в Україні в сучасних умовах розвитку світової економіки та визначено місце у міжнародному бізнесі аерокомпаній та аеропортів.Запропоновано напрями удосконалення методології розробки маркетингової програми та сформовано механізм системного маркетингового планування для організації міжнародної діяльності аерокомпаній та аеропортів з урахуванням їх особливостей функціонування у сучасних умовах економічного розвитку України.

Біографії авторів

М.В. КОРЖ, Національний авіаційний університет

д.е.н., професор кафедри фінансів, обліку і аудитуІнституту економіки та менеджменту

О.М. КЛІОНСЬКИЙ, Інституту економіки та менеджменту НАУ

аспірант кафедри обліку і аудиту

Посилання

Пилипчук В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг. Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 264с.

Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації . підручник. – К.: «Іван Федоров», 1997. – 400 с.

Укрстат. Материалы официального сайта за 2011 год. – Режим доступа интернет // http: www.ukrstat.gov.ua.

Global Financial Stability Report. IMF. – Sept. 2010. – 75 p. – Режим доступа: http://www.UNCTAD.org.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-07

Номер

Розділ

Статті