СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: ГЕНЕЗА ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
соціальний маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність, соціальна рекламаАнотація
Проаналізовано сучасний стан та тенденції впровадження соціального маркетингу на світовому ринку та ринку України. Відповідно, вказано на потенційні шляхи розвитку концепції у світлі поширення ідеї корпоративної соціальної відповідальності та на виграш підприємств від впровадження соціального маркетингу на сучасному етапі.Посилання
Армстронг Г., Котлер Ф. Введение в маркетинг = Marketing: An Introduction. - 8-е изд. -М.: «Вильямс», 2009
Бейкер, М. Дж. Маркетинг − философия или функция? Теория маркетинга. -СПб. : Питер, 2007
«Европейские и американские нормы социальной ответственности не скоро станут общепринятыми для российских компаний». Александр Острогорский. "Ведомости" №92. 2010
«Ключевые особенности социального маркетинга». Евгения Вагина. Журнал BTL-magazine. 2007
«Практики КСВ в Україні». Центр «Розвиток КСВ». 2009
«Результати другого етапу дослідження «Бізнес, керований цінностями»». Львівська бізнес школа. 2010
«Хорошими делами прославится можно – или как извлечь пользу из социальных программ». Галина Петренко. Журнал «Новый маркетинг». 2006
ANDREASEN, A. Marketing social change. San Francisco: Jossey-Bass. 1995
«Non-financial reporting: insights from Ukraine». Спільота «Соціально відповідальний бізнес». 2010
«The 7 golden rules in Relationship Marketing». Jonathan Richman. I-media Connection. 2009
http://archive.org.ua/archive/2007-02-18/pr-liga.org.ua/2/56. Сторінка ВГО „Форум соціально відповідального бізнесу України”