СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: ГЕНЕЗА ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • А.Я. ГОЛОВКО Інститут міжнародних відносин КНУ імені Т.Г. Шевченка

Ключові слова:

соціальний маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність, соціальна реклама

Анотація

 Проаналізовано сучасний стан та тенденції впровадження соціального маркетингу на світовому ринку та ринку України. Відповідно, вказано на потенційні шляхи розвитку концепції у світлі поширення ідеї корпоративної соціальної відповідальності та на виграш підприємств від впровадження соціального маркетингу на сучасному етапі.

Біографія автора

А.Я. ГОЛОВКО, Інститут міжнародних відносин КНУ імені Т.Г. Шевченка

аспірант

Посилання

Армстронг Г., Котлер Ф. Введение в маркетинг = Marketing: An Introduction. - 8-е изд. -М.: «Вильямс», 2009

Бейкер, М. Дж. Маркетинг − философия или функция? Теория маркетинга. -СПб. : Питер, 2007

«Европейские и американские нормы социальной ответственности не скоро станут общепринятыми для российских компаний». Александр Острогорский. "Ведомости" №92. 2010

«Ключевые особенности социального маркетинга». Евгения Вагина. Журнал BTL-magazine. 2007

«Практики КСВ в Україні». Центр «Розвиток КСВ». 2009

«Результати другого етапу дослідження «Бізнес, керований цінностями»». Львівська бізнес школа. 2010

«Хорошими делами прославится можно – или как извлечь пользу из социальных программ». Галина Петренко. Журнал «Новый маркетинг». 2006

ANDREASEN, A. Marketing social change. San Francisco: Jossey-Bass. 1995

«Non-financial reporting: insights from Ukraine». Спільота «Соціально відповідальний бізнес». 2010

«The 7 golden rules in Relationship Marketing». Jonathan Richman. I-media Connection. 2009

http://archive.org.ua/archive/2007-02-18/pr-liga.org.ua/2/56. Сторінка ВГО „Форум соціально відповідального бізнесу України”

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА