СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО: АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ ВЗАЄМОДІЇ В МЕЖАХ ПРИВАТНО-ДЕРЖАВНОГО ДІАЛОГУ

Автор(и)

  • О.М. ЛОЖАЧЕВСЬКА Інститут економіки та менеджменту НАУ
  • А.О. АММАРІ Інститут економіки та менеджменту НАУ

Ключові слова:

приватно-державне соціальне партнерство, взаємодія, соціальна відповідальність, соціально відповідальний бізнес

Анотація

 В даній статті визначено задачі, що вирішує соціальне партнерство. Розкрито спектр можливостей при реалізації соціального партнерства з точки зору їх цілей та ступеню формалізації. Розглянуто всі бізнес-етапи соціально відповідальної організації через соціальну призму. Досліджено основні моделі взаємовідносин приватно-державного соціального партнерства.

Біографії авторів

О.М. ЛОЖАЧЕВСЬКА, Інститут економіки та менеджменту НАУ

завідувач кафедри міжнародної економіки, д.е.н., проф.

А.О. АММАРІ, Інститут економіки та менеджменту НАУ

аспірант кафедри міжнародної економіки

Посилання

Тематическая программа «Бизнес и государство». — Ассоциация менеджеров. – 2003. – http://www.amr.ru.

Курбатова М.В., Левин С.Н. Преобладание иерархического типа взаимодействия власти и бизнеса как проявление зависимости от предшествующего развития // http://ecsocman.edu.ru.

Чирикова А. Бизнес как субъект социальной политики в современной России // Общество и экономика. – 2006. – № 9. – С. 116 – 117;

Розенков Д.А. Управление развитием отношений бизнеса, общества и государства в современной экономической системе. Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора экономических наук. – М., 2007. – С.26 – 28.

Волгин Н.А., Егорова В.К. Социальная корпоративная политика: проблемы, опыт, перспективы. – М., 2002.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА