ОСОБЛИВОСТІ ЕВОЛЮЦІЇ МЕДІАРИНКІВ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ

Автор(и)

  • А.В. ЧУЖИКОВ ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана»

Ключові слова:

медіа ринок, телеринок, маркетинг, ланцюжок створення вартості у телевізійній продукції

Анотація

 У статті розглянуто особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці. Досліджено характер взаємодії міждисциплінарних наук та оцінено позиції сучасних економічних та маркетингових складових. Виявлено етапи розвитку глобального медіа ринку.

Біографія автора

А.В. ЧУЖИКОВ, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана»

аспірант, лінійний продюсер телеканалу «СТБ»

Посилання

Scannell P. Media and Communication// Paddy Scannell. - London: Sage, 2008. – 303 p.

Mitchell. L. Production management for television/ Leslie Mitchell. – NY: Routledge, 2009. – 115p.

Küng L. Strategic management in the Media. From Theory to Practice/L. Küng. – London:Sage, 2009. – 248 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті