МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ ЯК ЧИННИК ВІДНОВЛЕННЯ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • Л.М. ПОБОЧЕНКО Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу
  • М.Г. КУРАСОВА

Ключові слова:

міжнародний ринок туристичних послуг, міжнародний туризм, туристична діяльність, міжнародні туристські прибуття та надходження

Анотація

 У статті досліджується роль та значення міжнародних туристичних послуг в період відновлення світової економіки, тобто післякризовий стан розвитку міжнародного туризму.

Біографії авторів

Л.М. ПОБОЧЕНКО, Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу

к.е.н, доц.

М.Г. КУРАСОВА

студентка

Посилання

Немоляевa М.Э., Хaдорков Л.Ф. Междунaродный туризм: вчерa, сегодня, зaвтрa. – М.: Междунaродные отношения, 2009. – с.89.

Лiмaнський A., Ружковський Я. Мiжнaродний туризм в епоху глобaлiзaцiї // Журнaл європейської економiки. – 2008. – №9. – С.295-306.

Школa I. М. Менеджмент туристичної iндустрiї : [нaвч. посiб. для студ. вищ. нaвч. зaкл.] /

I. М. Школa, Т. М. Ореховськa, I. Д. Козьменко ; зa ред. I. М. Школи. – Чернiвцi : Книги-ХХI, 2005. – 596 с.

World Economic Outlook : database. – Washington D.C. : IMF, 2008. 77 p.

Tourism Highlights 2010, World Tourism Barometer, UNWTO (Vol. 7, No. 1, April 2010).

Tourism Highlights, 2009 Edition / World Tourism Organization. – Madrid : UNWTO, 2009. – 12 p.

Tourism Market Trends, 2009 / World Tourism Organization. – Madrid : UNWTO, 2009. – 20 p.

UNWTO World Tourism Barometer. – Madrid : UNWTO Publications. – 2009. – Vol. 6, № 1, January. – 12 p.

UNWTO World Tourism Barometer. – Madrid : UNWTO Publications. – 2010. – Vol. 7, № 4, April. – 48 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті