МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • М. В. КОРЖ Національний авіаційний університет
  • І. В. ЧУБ Національний авіаційний університет

Ключові слова:

міжнародний маркетинг, стратегії міжнародного маркетингу, міжнародний бізнес, світогосподарська система, глобалізаційні процеси, ефективність міжнародного маркетингу

Анотація

У сформованій ситуації на світогосподарському рівні успіх функціонування будь-якого учасника міжнародного бізнесу незалежно від профілю діяльності знаходиться у прямому зв’язку з його здатністю реагувати й вірно відслідковувати будь-які зміни, що відбуваються в зовнішньому оточенні, як на світовому рівні, так і на рівні окремої національної економіки, які являють собою цільові ринки для формування і реалізації проектів міжнародних бізнес-процесів. Існує необхідність сканування цих змін і відображення їх у загальній стратегії  розвитку, комерційній й товарній політиці на міжнародному ринку у вигляді відповідних управлінських рішень, успіх яких у значному ступені залежіть від ефективно сформованої стратегії міжнародного маркетингу, а також системи управління нею.

Біографії авторів

М. В. КОРЖ, Національний авіаційний університет

д.е.н., професор, професор кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту Економіки та менеджменту

І. В. ЧУБ, Національний авіаційний університет

асистент кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту Економіки та менеджменту

Посилання

Циганкова Т. М. Сучасна парадигма міжнародного маркетингу : дис. д-ра екон. наук : 08.05.01/ Циганкова Тетяна Михайлівна. – Київський національний економічний ун-т. – К., 2004. – 474 с.

Тарлопов І. О. Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації / І. О. Тарлопов // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 2 (80). – С. 129–139.

Kramer R. International Marketing. – Cincinnati: South-Western Publishing C.O., 1977.

Backhaus D., Buschken J., Voeth M. International Marketing. – Stuttgart: Schaffer-Poeschel, 1996.

Азарян Е. М. Международный маркетинг / Е. М. Азарян. – 3-е изд. – Харьков: Студцентр, 2013. – 202 с.

Опубліковано

2017-11-11

Номер

Розділ

Статті