РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В ГЛОБАЛЬНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ

Автор(и)

  • О. І. СТАДНИК Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Ключові слова:

інтелектуальна власність, економічний розвиток, глобальна економіка, конкурентоспроможність

Анотація

В статті викладено результати досліджень щодо проблем забезпечення інноваційного розвитку та питання інтелектуальної власності, доведено, що на сьогоднішньому етапі розвитку, пріритетним ресурсом є знання, котрі стають новою актуальною основою конкурентноспроможності діяльності економічних суб'єктів у сучасному глобальному господарстві.

Біографія автора

О. І. СТАДНИК, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

аспірант кафедри міжнародного менеджменту

Посилання

Аблезгова О.В. Коммерческое использование интеллектуальной собственности в России и зарубежных странах [Текст] / О.В. Аблезгова. – М.:Издательско-торговая корпорація «Дашков и Ко», 2006. - 300с. – 2500 пр. – ISBN 5-94798-747-3.

Ідріс К., Інтелектуальна власність – потужний інструмент економічного зростання [Текст]: [пер. З англ.] / К. Ідріс – К.: Украпатент, 2006, – 372с. –2000екз. – ISBN 966-8381-27-0 (в пер.).

Іноземцев В.Л. Собственность в постиндустриальном обществе и исторической ретроспективе [Текст] / В.Л. Іноземцев // Вопросы философии. –2000. – №2. – с.6. – 3726 пр. – ISSN 0042-8744.

Круш П.В., Депутат В.І., Тульчинська С.О. Основи економічної теорії:Навчальний посібник / За заг. ред. П.В. Круша, В.І. Депутат, С.О.Тульчинської [Текст] / П.В. Круш, В.І. Депутат, С.Тульчинська.– К.:Каравела, 2008. – 448с. – ISBN 966-8019-65-2.

Цивільний Кодекс України: Офіційний текст [Текст] / Міністерство юстиції.

Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ./Общ. ред. и вступ ст. Е. М. Пеньковой. – М.: Прогресс, 1990. – 733с.

Котлер Филип. Маркетинг менеджмент: анализ, планирование, внедрение, контроль: Пер.с англ. – СПб: Питер, 1999. – 896с.

Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. – СПб: «Питер», 1999. – 560с.

Jean-Noel Kapfferer. Strategic Brand Management (New York: Free Press, 1994). – 654р.

Pope F. Brock. Merchandising Value of Trademarks. – The Barrel.-July, August, Septembeer 1952. – Р.23-34.

Веркман Каспер Дж. Товарные знаки: создание, психология, восприятие./ Общ. ред. Б. Г. Карпова. – М.: Прогресс, 1986. – 516с.

Боденхаузен Г. Парижская конвенция по охране промышленной собственности: Комментарий / Г. Боденхаузен; Пер. с франц. Тумановой Н. Л.; Под ред. проф. Богуславского М. М.; Вступит. статья Питовранова Е. П.- М.: «Прогресс».- 1977. – 310с.

Цибульов П.М., Чеботарьов В.П., Зінов В.Г., Суіні Ю. Управління інтелектуальною власністю / за ред. П.М. Цибульова: монографія [Текст] /П.М. Цибульов, В.П.Чеботарьов, В.Г. Зінов, Ю. Суіні. – К.: «К.І.С.», 2005. – 448с. – ISBN 966-8039-88–2.

Підопригора О.А., Підопригора О.О. Право інтелектуальної власності України: навчальний посібник [Текст] / О.А. Підопригора, О.О. Підопригора. – К.: Юрінком Інтер, 1998. – 336 с. – ISBN 966-7302-26-1.

Плахова Т., Перспективы страхования интеллектуальной собственности [Текст] / Т. Плахова // ИС. Промышленная собственность. – 2006. – №9. – с.43. – 8600 пр. – ISSN 0201-7067.

Опубліковано

2015-11-05

Номер

Розділ

Статті