АНАЛІЗ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Ключові слова:
ринок Інтернет-торгівлі, онлайн-продаж, Інтернет-користувач, онлайн-покупецьАнотація
У статті проаналізовано структура та обсяги Інтернет-торгівлі у світі. Досліджено динаміку світової Інтернет-торгівлі. Також виділені основні тенденції та прогноз темпів зростання Інтернет-торгівлі в глобальному середовищі.Посилання
Саммер. А. Е-COMMERCE. Электронная коммерция. Маркетинг : пятая волна - М., 1999. – 123 с.
Царьов В.В., Електронна комерція. - СПб: 2006. - 320 с.
Global perspective оn retail: online retailing [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. annualreview.cushwake.com/
Online Retail is Front and Center in the Quest for Growth [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.atkearney.com
Demystifying the online shopper. 10 myths of multichannel retailing [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.pwc.com
Morgan Stanley Research [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.morganstanley.com
eMarketer's [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.emarketer.com
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-11-04
Номер
Розділ
Статті