АНАЛІЗ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • М. А. РИЧКА Національний авіаційний університет
  • Ю. В. ПОПОВА Національний авіаційний університет

Ключові слова:

ринок Інтернет-торгівлі, онлайн-продаж, Інтернет-користувач, онлайн-покупець

Анотація

У статті проаналізовано структура та  обсяги Інтернет-торгівлі у світі. Досліджено динаміку світової Інтернет-торгівлі. Також виділені основні тенденції та прогноз темпів зростання Інтернет-торгівлі в глобальному середовищі.

Біографії авторів

М. А. РИЧКА, Національний авіаційний університет

к.е.н.,  доцент, доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Навчально-наукового інституту Міжнародних відносин

Ю. В. ПОПОВА, Національний авіаційний університет

студентка магістратури Навчально-наукового інституту Міжнародних відносин

Посилання

Саммер. А. Е-COMMERCE. Электронная коммерция. Маркетинг : пятая волна - М., 1999. – 123 с.

Царьов В.В., Електронна комерція. - СПб: 2006. - 320 с.

Global perspective оn retail: online retailing [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. annualreview.cushwake.com/

Online Retail is Front and Center in the Quest for Growth [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.atkearney.com

Demystifying the online shopper. 10 myths of multichannel retailing [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.pwc.com

Morgan Stanley Research [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.morganstanley.com

eMarketer's [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.emarketer.com

Опубліковано

2015-11-04

Номер

Розділ

Статті