ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОКРАЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ РОБІТНИКІВ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОЇ ГАЛУЗІ)

Автор(и)

  • О. Ю. ЗАВАДИНСЬКА Київський національний університет культури і мистецтв

Ключові слова:

персонал, мотивація, ресторан, розвиток, ефективність

Анотація

Стаття присвячена дослідженню програм професійного розвитку персоналу і розробленню рекомендацій по формуванню мотивації та самовідчуттю захисту у працівників ресторанної галузі.

Біографія автора

О. Ю. ЗАВАДИНСЬКА, Київський національний університет культури і мистецтв

к.т.н., доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу

Посилання

Амабайл Т. Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять энергией. Добиваться выдающихся целей / пер. с англ. А. Кардаш. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2014. – 224 с. (HarvardBusinessReview Guides)

Базаров Т.Ю. Управление персоналом: Учебное пособие для студенческих учреждений среднего профессионального образования. – 3-е изд., стер. – М.: Академия, 2005. – 224 с.

Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства / Р. Браймер. - М., 1995. - 384 с.

Джеймс Дж., Болдуин Д. Управление рестораном. – М.: ТК Велби, Проспект, 2007.– 440 с.

Економіка й організація інноваційної діяльності: підручник / За ред. О. І.Волкова, М. П. Денисенка. – К.: Професіонал, 2014. – с. 467-480.

Назаров О. Обучение персонала в ресторане. / Назаров О., Бердяга Е. - М.: Инфра-М, 2008. - 412 с.

Developing and Managing Hotel Staff For Increased Productivity and Superior Guest Experiences [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.best-in-class.com/bestp/domrep.nsf/products/developing-and-managing-hotelstaff-for-increased-productivity-and-superior-guest-experiences

Опубліковано

2019-11-06

Номер

Розділ

Статті