ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Р. В. ЛИСЕНКО Київський університет ринкових відносин

Ключові слова:

конкуренція, конкурентоспроможність, туризм, туристичне підприємство, світовий ринок туристичних послуг

Анотація

Стаття присвячена дослідженню напрямів формування конкурентоспроможності туристичних підприємств України. Обгрунтовано сучасні тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг та напрями оптимізації конкурентних позицій його суб’єктів.

Біографія автора

Р. В. ЛИСЕНКО, Київський університет ринкових відносин

аспірант

Посилання

Румянцев А.П., Коваленко Ю.О. Світовий ринок послуг. Навч. посібник. – К.: ЦНЛ, 2007. – 489 с.

UNWTO Tourism Highlights, 2015 Edition [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.unwto.org/pub.

Tourism and Sustainable Development Goals: Journey to 2030. Highlights. - World Tourism Organization. – 2017. – Available at: http://www.unwto.org/pub.

Антонюк Л. Л. Міжнародна конкурентоспроможність країн: теорія та механізм реалізації. - К.: КНЕУ, 2007. - 275 с.

Забалдіна Ю.Б. Маркетинг туристичного підприємства: Навч. посібник. – К.: Музична Україна, 2002. – 196 с.

Міжнародний туризм: світові тенденції та українські реалії. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sd.net.ua/2012/05/

Опубліковано

2019-11-06

Номер

Розділ

Статті