МАРКЕТИНГОВО-ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ

Ю. О. КОВАЛЕНКО

Анотація


Стаття присвячена дослідженню напрямів формування маркетингово-інноваційногопотенціалу України в контексті євроінтеграційного вектору розвитку. Обгрунтовано значення маркетингово-інноваційної складової у підвищенні рівня конкурентоспроможності національної економіки.

Ключові слова


маркетингово-інноваційний потенціал; інновації; маркетингові стратегії; євроінтеграційний вектор розвитку; конкурентоспроможність

Посилання


Федулова Л. І. Інноваційний розвиток економіки: модель, система управління, державна політика / Федулова Л. І., Александрова В. П., Бажал Ю. М., Данько М. С. [НАН України; Інститут економічного прогнозування / Л.І. Федулова (ред.).] — К. : Основа, 2005. — 550с.

Friedman Th. Understanding Globalization / Th. Friedman // The Lexus and the Olive Tree. - N.Y. - 2000. - P.9.

Козлова О.А. Методология взаимодействий концепций маркетинга как основа холистического маркетинга / О.А. Козлова // Экономика и управление. – 2011 - № 4 (77). – С. 130 -133.

Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок: пер. с англ. / Ж.-Ж. Ламбен: под ред. В.Б. Колчанова. – СПб. : Питер, 2005. – 800 с.

Гаман М.В. Державне управління інноваціями: Україна та зарубіжний досвід: [Монографія.] / Гаман М.В. - К. : Вікторія, 2004.

Офіційний сайт Державної служби статистики України // Електронний ресурс : режим доступу: http//www.ukrstat.gov.ua

Саламацька О.Ю. Дослідження сучасної концепції маркетингу // О.Ю. Саламацька // Європейський вектор економічного розвитку. – 2011.- №2 (11). – С. 210–216.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 1729-7036 (print)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована