ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ЄДИНОГО ЦИФРОВОГО РИНКУ КРАЇН ЄС

Автор(и)

  • О. Ю. ЗАСЕНКО Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Ключові слова:

електронна комерція, електронний бізнес, конвергенція інструментів системи електронної комерції, міжнародна електронна торгівля, гармонізація норм внутрішнього законодавства, правові режими електронних послуг, Інтернет-технології

Анотація

У статті проаналізовані особливості консолідації й уніфікації новітніх інструментів системи електронної комерції у Європейського Союзу. Визначені шляхи впровадження інноваційних механізмів стимулювання розвитку міжнародної торгівлі у сучасних умовах господарювання.

Біографія автора

О. Ю. ЗАСЕНКО, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

здобувач кафедри світового господарства і міжнародних економічних відносинІнституту міжнародних відносин

Посилання

Батрименко В.В. Розрахунки та платежі у зовнішній торгівлі європейських країн / В.Батрименко. − К. : ВПЦ «Київський університет», 2009. − 297 с.

Європейський досвід нормативно-проектного забезпечення розвитку інформаційного суспільства: висновки для України [Електронний ресурс] // Національний Інститут Стратегічних Досліджень. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Gnatyuk-59546.pdf.

Кастельс М. Информационная эпоха: Экономика, общество и культура / М. Кастельс. – М.: ГУ ВШЭ, – 2010. – 558 с.

Савич А. С. Європейські програми формування інформаційного простору ЄС [Електронний ресурс] / А. С. Савич. – 2012. – Режим доступу до ресурсу: http://www.kymu.edu.ua/vmv/v/p09/12.pdf.

Digital "to-do" list: new digital priorities [Електронний ресурс] // European Commission. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-12-1389_en.htm.

Europe and the global information society [Електронний ресурс] // European Council. – 2010. – Режим доступу до ресурсу: http://paginaspersonales.deusto.es/abaitua/konzeptu.

Europe’s Digital Competitiveness Report Main achievements of the i2010 strategy [Електронний ресурс] // Сommunication from the Commission to the European Parliament. – 2009. – Режим доступу до ресурсу: http://eur-lex.europa.eu/legalcontent/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:52009DC0390&from=DE.

Number of eBay's total active buyers from 1st quarter 2010 to 4th quarter 2015 (in millions) [Електронний ресурс] // Statista. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://www.statista.com/statistics/242235/number-of-ebays-total-active-users/

Post i-2010 Strategy – towards an open, green and competitive knowledge society [Електронний ресурс] // Council of European Union. – 2009. – Режим доступу до ресурсу: http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_Data/docs/pressdata/en/trans/11_1999.pdf.

Report on a new Digital Agenda for Europe [Електронний ресурс] // Council of European Union. – 2010. – Режим доступу до ресурсу: http://www.europarl.europa.eu/sides.

Sales of e-commerce from 2008 to 2018, by region [Електронний ресурс] // Statista – Режим доступу до ресурсу: http://www.statista.com/statistics/311357/sales-of-e-commerce-worldwide-by-region.

Summaries of EU legislation [Електронний ресурс] // eEurope – Режим доступу до ресурсу: http://europa.eu/legislation_summaries/information_society/strategies/l24221 _en.htm.

Unleashing the Potential of Cloud Computing in Europe [Електронний ресурс] // European Commission. – 2012. – Режим доступу до ресурсу: http://ec.europa.eu/information_society/activities/cloudcomputing/docs/com/c om_cloud.pdf.

What is Horizon 2020? [Електронний ресурс] // European Commission – Режим доступу до ресурсу: http://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/en/whathorizon-2020.

Опубліковано

2019-10-10

Номер

Розділ

Статті