АНАЛІЗ РИНКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • К. В. АНТОНЕНКО Національний авіаційний університет

Ключові слова:

ринок Інтернет-торгівлі, онлайн-продаж, Інтернет-користувач, онлайн-покупець, Інтернет-магазин

Анотація

В статті проаналізовано обсяги Інтернет-торгівлі в Україні за 2010-2016 роки, динаміка зростання Інтернет-покупців та рейтинг  товарів, що найбільше купували українці через Інтернет в 2016 році. Розглянуто основні складові портрету українських Інтернет-покупців.

Біографія автора

К. В. АНТОНЕНКО, Національний авіаційний університет

к.е.н., доцентдоцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу,Навчально-наукового інституту Міжнародних відносин

Посилання

Галочкін О. В. Стан електронної торгівлі в Україні: реалії та перспективи / О. В. Галочкін, О. О. Галочкіна Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.bsfa.edu.ua/files/konf/22032016/s5/Halochkin.pdf.

Google Connected Consumer Survey 2016 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.prnewswire.com/news-releases/the-connected-consumer-survey-2016.

http://www.factum-ua.com – офіційний сайт міжнародної дослідницької мережі.

https://www.nielsen.com − офіційний сайт незалежної компанії з аналітичних досліджень.

Опубліковано

2019-10-08

Номер

Розділ

Статті