АНАЛІЗ РИНКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
ринок Інтернет-торгівлі, онлайн-продаж, Інтернет-користувач, онлайн-покупець, Інтернет-магазинАнотація
В статті проаналізовано обсяги Інтернет-торгівлі в Україні за 2010-2016 роки, динаміка зростання Інтернет-покупців та рейтинг товарів, що найбільше купували українці через Інтернет в 2016 році. Розглянуто основні складові портрету українських Інтернет-покупців.Посилання
Галочкін О. В. Стан електронної торгівлі в Україні: реалії та перспективи / О. В. Галочкін, О. О. Галочкіна Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.bsfa.edu.ua/files/konf/22032016/s5/Halochkin.pdf.
Google Connected Consumer Survey 2016 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.prnewswire.com/news-releases/the-connected-consumer-survey-2016.
http://www.factum-ua.com – офіційний сайт міжнародної дослідницької мережі.
https://www.nielsen.com − офіційний сайт незалежної компанії з аналітичних досліджень.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-10-08
Номер
Розділ
Статті