3D МОДЕЛЮВАННЯ АНІМОВАНИХ ПЕРСОНАЖЕЙ

Автор(и)

  • Д. П. Кучеров
  • К. О. Моргун

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.26.8713

Ключові слова:

, тривимірна фігура, полігональне моделювання, сплайн-моделювання, текстура, ключовий кадр, розрахунок візуалізації

Анотація

У статті розглядаються сучасні підходи створення анімованих тривимірних фігур. На підставі аналізу закономірності будови реальних фігур, що мають об’єм, створюється програмна модель тривимірного персонажу, що має можливість рухатися. Процес моделювання розкладається на п’ять взаємопов’язаних етапів розробки: створення каркасу, його текстурування, риггінг, анімацію та візуалізацію. Кожний етап може бути реалізований декількома способами. Передбачається реалізація окремих елементів моделі ручними та автоматизованими програмними засобами. Обрані варіанти побудови порівнюються за кількістю операцій та часовими витратами. В статті приводиться детальний аналіз трудомісткості, визначаються етапи, на які витрачається найбільша кількість часу. Пропонується методика, яка дозволяє визначити найбільш придатні програмні засоби для задач створення тримірних об’єктів с точки зору часових витрат та визначити можливі напрями щодо їх скорочення при виконанні задач подобного сорту.

Посилання

Проворнов С. М. Кинопроекционная техника / С. М. Проворнов — М. : Искусство, 2004. — Т. 1. — 458 с.

Масуренков Д. И. Этапы развития комбинированных съёмок [Електронний ресурс] / Д. И. Ма-суренков // MediaVision. — 2011. — № 2. — С. 43–46. — Режим доступу до журн.: http://mediavision-mag.ru/uploads/01%202011/ 43_46.pdf

Ли Дж. Трёхмерная графика и анимация / Ли Дж., Б. Уэр. — М. : Вильямс, 2002. — 640 с.

Моргун К. О. Створення 3D-моделей для комп’ютерних ігор та фільмів / К. О Моргун., Д. П. Кучеров // Матеріали Міжнарод. НПК з проблем видавничо-поліграфічної галузі. 20 лис-топада 2014 року, м. Київ, НДІСВД. — К. : ПрАТ «УкрНДІ СВД», 2014. — С. 50–52.

Грегори Р. Л. Глаз и мозг. Психология зрительного восприятия /Р. Л. Грегори. — М., 1970.

Грегг Дж. Опыты со зрением / пер. с англ. А. И. Коган. — М. : Мир, 1970. — 202 с.

Хьюбел Д. Глаз, мозг, зрение / Д. Хьюбел. — М. : Мир, 1990. — 239 с.

Маргулис Д. Photoshop LAB Color: загадка каньона и другие приключения в самом мощном цветовом пространстве / Д. Маргулис. — М. : Интелбук, 2006. — 480с.

Мединов О. Ю. Photoshop. Мультимедийный курс / О. Ю. Мединов. — СПбю : Питер 2008. — 208 с.

Роджерс Д. Математические основы машин-ной графики / Д. Роджерс, Адамс Дж. — М. : Мир, 2001. — 604 с.

Корнейчук Н. П. Экстремальные свойства полиномов и сплайнов / Н. П. Корнейчук, В. Ф. Ба-бенко, А. А. Лигун. — К. : Наукова думка, 1992. — 304 с.

Шахинпур М. Курс робототехники / М. Шахинпур. — М. : Мир, 1990. — 527 с. (Рус. пер. Shahinpoor M. A Robot Engineering Textbook / Shahinpoor M. — New York: Harper & Row, 1987.)

Marks W. B., Dobelle, W.H. & MacNichol, E.F. Visual pigments of single primate cones. Science (1964) 143: Р. 1181 — 1183.

Marc, R. E, Sperling H. G. Chromatic Organization of Primate Cones. Science (1977) 196: Р. 454—456.

Наука создания фотореалистичного 3D [Электронный ресурс]: — Режим доступа: http://3dyuriki.com/2009/12/28/nauka-sozdaniya-fotorealistichnogo-3d/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інформаційно-комунікаційні системи та мережі