ОПТИМІЗАЦІЯ ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ В АЕРОВОКЗАЛАХ

Автор(и)

  • К. Марінцева Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.14.5351

Ключові слова:

система обслуговування пасажирів, імітаційне моделювання, інтенсивність пасажиропотоку, продуктивність обслуговування

Анотація

Викладено методику оптимізації параметрів зон реєстрації та контролю пасажирів в аеровокзалах. Досліджено вплив зміни законів розподілу вхідного пасажиропотоку та продуктивності обслуговування на кількісні показники системи.

Посилання

Cheng C.Y. Computer Simulated Passenger Service levels for Airport Terminals / C.Y. Cheng, P. Cilmour. – Airport Forum, 1980, 10, №4. –Р. 106-107.

Airport Cooperative Research Program. Report 55. Passenger level of service and spatial planning for airport terminals // Transportation Research Board. Washington, D.C. 2011.

Канарчук В.Е. Механизация технологических процессов в аэропортах: учебник для вузов / В.Е. Канарчук, А.Д. Чигринец. – М.: Транспорт. 1986. – 255 с.

Косов А.И. Исследование и выбор оптимальных параметров работы систем обслуживания вылетающих пассажиров в аэропортах гражданской авиации [Электронный ресурс] :Дис. … канд. техн. наук. : 05.22.15. – М.: РГБ, 2007. ( Из фондов Российской государственной библиотеки).

Мур, Джеффри, Уэздерфорд, Ларри Р. и др.. Экономическое моделирование в MicrosoftExel. 6-eизд. – М.: Вильямс, 2004. – 1024 с.

IATA. Airport Development Reference Manual: 8th Edition. International Airline Transport Asspciation, Montreal, 1995.

Организация воздушных перевозок; под.ред. И.Я. Русинова. – М.: Транспорт, 1976, - 184 с.

Опубліковано

10.04.2012

Номер

Розділ

Транспортні системи