МОДЕЛЬ ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ СЕССІЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ OLAP
DOI:
https://doi.org/10.18372/2310-5461.9.5176Ключові слова:
OLAP-додаток, тест FASMI, критерії порівняння, база даних, університетАнотація
У статті проведено порівняльний аналіз зручності використання системи аналітичної обробки даних у режимі реального часу з метою зберігання інформації про успішність студентів університету та аналізу даних залежно від об’єктивних чинників.Посилання
Баргенян А. Технология анализа данных: Data Mining, Visual Mining, Text Mining, OLAP /А. Баргенян, М. Куприянов, В. Степаненко, И. Холод. — СПб. : БХВ-Петербург, 2007. — С. 48—49.
Хрусталѐв Е. Агрегация данных в OLAP-кубах- http://www.thalion.kiev.ua/idx.php/4/305/article/
Codd E. «Providing OLAP (On-Line Analytical Processing) to User-Analysts: An IT Mandate», Е. Codd, S. B. Codd, C. T. Salley. — E. F. Codd & Associates, 1993).
Потгитер Й. Масштабируемость OLAP-данных. Режим доступа: http://citcity.ru/11158/
Чубикова И. Курс лекций по Data Mining / И. А. Чубикова. Интернет-университет INTUIT: 2006. — С. 99—100.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.04.2011
Номер
Розділ
Інформаційно-комунікаційні системи та мережі