ЧИННИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ АЕРОПОРТУ

Автор(и)

  • Т. О. Сімкова Національний авіаційний університет

Ключові слова:

якість, аеропортові послуги, чинники впливу, якість послуг аеропортів, процес управління якістю,

Анотація

У статті розглянуто проблематику методичного забезпечення управління якістю послуг аеропорту. Визначені чинники, що являються основними факторами впливу на процес створення аеропортових послуг. Досліджена сукупність функцій та принципів, які впливають на управління якістю послуг.

Посилання

Управління якістю та забезпечення якості. Терміни та визначення : ДСТУ 3230–95. – [Чинний від 1996–01–07]. – К. : Держстандарт України, 1995. – 34 с. –(Національний стандарт України).

Бичківський Р. Управління якістю : навч. посіб. / Р. Бичківський. – Л. : ДУ «Львівська політехніка», 2004. – 329 с.

Шаповал М.І. Менеджмент якості : підручник / М.І. Шаповал. – К. : КОО Т-ва «Знання», 2007 – 457 с.

Основи комплексного управлінння якістю / Є. Ланциські, Х. Янушек та ін. ; Київ. нац. торг.–екон. ун.-т ; пер. з пол. – К.: Київ. нац. торг.–екон. ун.-т, 2006. – 289 с.

James R. Evans, William M. Lindsay. The management and control of quality / James R. Evans, William M. Lindsay. – 5th ed. – [s. l.] : South –Western, a division of Tomson Learning, 2002. – P. 838.

Опубліковано

2014-06-01

Номер

Розділ

Статьи