ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕРЕЖІ ТРАНСПОРТНИХ СУПЕРМАРКЕТІВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ БІЗНЕС–ПРОЦЕСІВ

О. М. Парубець

Анотація


В статті обґрунтовано доцільність створення, функціонування і розвитку мережі транспортних супермаркетів. Досліджено передумови створення, специфічні особливості, напрямки і сфери діяльності даних новоутворень та визначено їх роль в подальшому розвитку транспортних бізнес-процесів.

Ключові слова


транспортний супермаркет; взаємодія; мережа; ринок; послуги; підходи; витрати; доходи; конкурентоспроможність;

Посилання


Парубець О.М. Економічні та правові аспекти суб’єктно-об’єктних характеристик транспортних мереж / О.М. Парубець, Є.М.Сич. – Економіка. Фінанси. Право. / Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – К.: «Аналітик», 2013. – № 4/2013. – С. 21-24.

Виртуальный супермаркет. Бизнес-портал [Электронный ресурс]. – BusinessIdei.com. –Режим доступа: http://businessidei.com/ interesnoe/826-virtualnyy-supermarket.html

.

Васелевський М. та ін. Економіка логістичних систем: Монографія / під ред. Є. Крикавського та С. Кубіва. – Львів: видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2008. – 596 с.

Гречин Б.Д. Логістичні «супермаркети» в обслуговуванні виробництва автомобільної промисловості / Б. Д. Гречин, І. Петецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" [Електронний ресурс]. – 11/2012 . – N735: Логістика . – С. 54-62. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vnulp/logistyka/2012_735/08.pdf

Левковець П.Р. Удосконалення логістичного управління перевезень пасажирів / П.Р. Левковець, М.М. Мороз, Р.В. Кобилецький. – Вісник КДПУ імені Михайла Остроградського[Електронний ресурс]. – Випуск 6/2007 (47). – Частина 1. – С. 113-115. – Режим доступу:http://www.kdu.edu.ua/statti/2007-6(47)/113.pdf


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-5834

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована