ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В АВІАКОМПАНІЯХ

Автор(и)

  • О. Ю. Тихонова Національний авіаційний університет

Ключові слова:

процес, процесний підхід, комплекс маркетингу, авіаційний маркетинг, авіакомпанія,

Анотація

В даній статті досліджено процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях за сучасних умов. Проаналізовано послідовність процесів в діяльності авіакомпаній, що впливають на формування комплексу маркетингу.

Посилання

Артамонов, Б.В. Авиатранспортный маркетинг [Текст] : учеб. пособие для вузов гражд. авиации /Б.В. Артамонов, М.Л. Мамонова; Моск. ин-т инженеров гражд. Авиации. М.: МИИГА, 1990. – 112 с

Костромина, Е.В. Авиатранспортный маркетинг [Текст] /Е.В. Костромина; НОУ Высшая коммерческая школа «Авиабизнес». - М.: НОУ ВКШ «Авиабизнес», 2003. - 384с.

Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс: пер с англ. [Текст] – М.: Вильямс, 2007.-656с.:ил.

Arnoult, S. Selling the airline, Air Transport World, 2011, November, 32-37. [Електронний ресурс].-Режим доступу: http://atwonline.com/magazine-issues/atwonline

Bennett Peter D. Dictionary of Marketing Tems. – 2 nd ed. : [Електорн. ресурс]. – Режим доступу: http://www.emeraldinsight.com/Insight/html/Output/Published/EmeraldFullTextArticle/Pdf/ 0770120404_ref.html

Jenkins, M. Making sense of customers: an evaluation of the role of the customer in the subjective strategies of senior managers, Journal of Strategic Marketing, 1996, Vol. 4 Issue 2, p95-115. [Електронний ресурс].- Режим доступу: http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/ 096525496346911

O’Connell, J., Williams G. Transformation of India’s domedtic airlines Journal of Air Transport Management. Volume 12. Issue 6, November,2006. [Електронний ресурс].-Режим доступу: http://www.academia.edu/1034897/Transformation_of_Indias_Domestic_Airlines_case_study_of_Indian_Airlines_Jet_Airways_Air_Sahara_and_Air_Deccan

Shaw, S. Airline Marketing and Management, 6th ed., 2007: [Електорн. ресурс]. – Режим доступу: http://books.google.com.ua/books?id=D41x6PXAiHYC&printsec=frontcover&hl=ru#v= onepage&q&f=false

World economic impact report of travel & tourism 2011. [Електорн. ресурс]. – Режим доступу: http://www.wttc.org/site_media/uploads/downloads/traveltourism2011.pdf

Опубліковано

2013-06-03

Номер

Розділ

Статьи